Ik zit met het volgende. Ik heb een GTX 1080 met een 144hz 1ms 1080p triple monitor setup voor race (sim) games. Ik had hiervoor een 34 inch 1440p Ultrawide en daar haalde ik wel tussen de 120 en 130 fps. Met mijn triple setup haal zo rond de 80 fps.
Nu zit ik een beetje in tweestrijd met mijzelf. Moet ik een nieuwe GPU kopen of het gewoon zo houden?
Met de komst van F1 2020 zou ray tracing ook supported zijn. Een RTX aan schaffen is dus wel aantrekkelijk.
Dan nu de vraag aan jullie, zou je een andere GPU aanschaffen? Zo ja, welke? Of gewoon even wachten tot de 3xxx serie?
Ik hoor graag jullie meningen. Bedankt alvast
Ik zoek een?
Eventueel een nieuwe GPU
Wat is je budget?
Rond de 800 euro maar liever iets minder
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur. Wat RGB zou leuk zijn
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
MSI X470 moederbord, Ryzen 5 3600X, 16GB DDR. Ik heb een kast met window en hier past maximaal een 32cm kaart in.
Nu zit ik een beetje in tweestrijd met mijzelf. Moet ik een nieuwe GPU kopen of het gewoon zo houden?
Met de komst van F1 2020 zou ray tracing ook supported zijn. Een RTX aan schaffen is dus wel aantrekkelijk.
Dan nu de vraag aan jullie, zou je een andere GPU aanschaffen? Zo ja, welke? Of gewoon even wachten tot de 3xxx serie?
Ik hoor graag jullie meningen. Bedankt alvast
Ik zoek een?
Eventueel een nieuwe GPU
Wat is je budget?
Rond de 800 euro maar liever iets minder
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur. Wat RGB zou leuk zijn
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
MSI X470 moederbord, Ryzen 5 3600X, 16GB DDR. Ik heb een kast met window en hier past maximaal een 32cm kaart in.