Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Bug]Layout feedback overlay

Pagina: 1
Acties:

• coop
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15:46
Ik weet niet precies of deze melding in dit forum hoort.
Zojuist kreeg ik in Safari een feedback overlay, waarvan de lay-out niet helemaal correct is voor mijn telefoon. Het is niet heel storend, want het meeste en het belangrijkste is nog te lezen, maar wel slordig.

Zie screenshot:

Het betreft hier Safari op iOS 13.5.1 op een iPhone 11 Pro.

www.suphoon.nl

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:45

crisp

Devver

Pixelated

@Femme kan hier wellicht wat mee.

De iPhone 11 Pro heeft zo te zien een resolutie van 1242x2688px met een pixel density van 3, dus effectief 414 pixels breedte.

Intentionally left blank

• Femme
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 15:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

@coop: bedankt voor de feedback. Ik heb de survey minder breed gemaakt, hoewel hij in theorie wel had moeten passen op een iPhone 11 Pro. Als ik de grootte van jouw iconen vergelijk met mijn iPhone 10 XS lijkt het erop dat je extra bent ingezoomd.

• coop
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15:46
@Femme ik heb Safari op 100% staan en niet extra ingezoomd volgens mij. In de algemene settings staat mijn tekst grootte op het kleinst.

www.suphoon.nl

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True