dat kan, girotel is ook online tegenwoordig, het is niet gratis, het kost 4 gulden per maan, en het is goed beveiligd ja ..Op dinsdag 07 augustus 2001 12:57 schreef Rwin het volgende:
hallo,
ik wil girotel gaan gebruiken. ik heb Kabel kan dat dan?
en is het gratis? en hoe zit het met de veiligheid? kan niet iedere semi-amteur hacker al zien wat ik aan het doen ben??
Verwijderd
zover ik weet is het niet gratis met kabel je betaalt een vast bedrag per maand. En over de veiligheid lijkt mij dat het gewoon vrij veilig is anders zouden ze het niet aanbiedenOp dinsdag 07 augustus 2001 12:57 schreef Rwin het volgende:
hallo,
ik wil girotel gaan gebruiken. ik heb Kabel kan dat dan?
en is het gratis? en hoe zit het met de veiligheid? kan niet iedere semi-amteur hacker al zien wat ik aan het doen ben??
heb er zelf geen ervaring meej ik doe alles gewoon via de post en telefoon
Verwijderd
shit jij was eerderOp dinsdag 07 augustus 2001 13:01 schreef Elect het volgende:
[..]
dat kan, girotel is ook online tegenwoordig, het is niet gratis, het kost 4 gulden per maan, en het is goed beveiligd ja ..
Nu werk ik bij de Postbank en houdt ik de komende week de aanvragen goed in de gaten!Op dinsdag 07 augustus 2001 13:10 schreef kvdelft het volgende:
als je student bent (of doet alsof) is het gratis!
(Nee hoor, vanuit ICT kan ik nix zien, maar toch...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
wij gebruiken nog steeds Girotel met een modempje (moeders is een beetje achterdochtig voor hackers en zo) kost wel 50 gulden per jaar of zo, maar werkt verder wel fantastisch. en als internet er een keertje uit ligt, kun je toch nog op tijd betalen
Verwijderd
Alles wat de grootebanken aanbieden hoort veilig te zijn en ze zullen er ook wel naar gekeken hebben.
ik zeg ook niet dat het onveilig is, mij boeit het niet alleen moeders is paranoïde.
Heeft iemand hier ooit iets negatiefs mee beleefd?
Heeft iemand hier ooit iets negatiefs mee beleefd?
half jaar geleden het abn homenet probleem gevolgd ? bijna geen beveiliging kon zou geld laten overmaken naar je eigen rekening.Op dinsdag 07 augustus 2001 13:36 schreef DMS het volgende:
Alles wat de grootebanken aanbieden hoort veilig te zijn en ze zullen er ook wel naar gekeken hebben.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
als je je studiefinanciering op de betreffende rek gestort krijgt is girotel en g online wel gratis..
Pagina: 1