Op mijn iPhone 11 Pro gaat Siri ineens aan zonder dat ik iets doe of opdracht geef 👎. Wie weet een oplossing?
Siri uitzetten. Of nog beter: je telefoon uitzetten.CarolV schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 19:01:
Op mijn iPhone 11 Pro gaat Siri ineens aan zonder dat ik iets doe of opdracht geef 👎. Wie weet een oplossing?
Gaat 'ie constant aan, of is het één keer gebeurd?
The devil is in the details.
Misschien heeft hij het woord ‘Siri’ ergens vanuit afgeleid. Gebeurt wel vaker, geen zorgen maken.
Wel heel irritant overigens. Ik heb het ook standaard uit maar elke iOS update denkt Apple daar weer anders over en moet ik het handmatig uit zetten.
Voor de topic starter.
Het zit onder Instellingen > Siri en zoeken > Luister naar ‘Hè, Siri’
Voor de topic starter.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Is al een paar keer gebeurdHahn schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 19:16:
Gaat 'ie constant aan, of is het één keer gebeurd?
Oké thxxxx probeer het effe kijken wat er gebeurd;)Donstil schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:57:
Wel heel irritant overigens. Ik heb het ook standaard uit maar elke iOS update denkt Apple daar weer anders over en moet ik het handmatig uit zetten.
Voor de topic starter.
Hé Siri staat uit nu ;):)Donstil schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:57:
Voor de topic starter.
Heb tot NU toe geen last meer gehad():)
Wel raar dat de update dat bij jou doet.Donstil schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:57:
Voor de topic starter.
Bij mij staat ie uit en is nog nooit bij een update automatisch aan gegaan.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Sterker nog op mijn iPad is het hetzelfde. En op de devices hiervoor ook.YakuzA schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 20:55:
[...]
Wel raar dat de update dat bij jou doet.
Bij mij staat ie uit en is nog nooit bij een update automatisch aan gegaan.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zou toch niet moeten mogen;):)Donstil schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 20:57:
[...]
Sterker nog op mijn iPad is het hetzelfde. En op de devices hiervoor ook.
@CarolV mooi dat het is opgelost
Voor de volgende keer is het echter handig om de template die je kreeg toen je je topic opende in te vullen. Hierin staan vragen zoals: relevante hardware en software, en wat je zelf al hebt gevonden en hebt geprobeerd. Door het beantwoorden van deze vragen kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je al lang en breed zelf hebt geprobeerd. Op die manier laat je ook zien dat je zelf wilt meehelpen met het vinden van een oplossing.
Zie ook Het algemeen beleid en neem voor de volgende keer de quickstart door om te zien wat we hier van je verwachten
Zie ook Het algemeen beleid en neem voor de volgende keer de quickstart door om te zien wat we hier van je verwachten
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.