Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verticaal zoeken vanuit 2 kolommen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• DianavanG
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 03-06 18:51
Ik heb in Excel een aantal tabbladen die door middel van verticaal zoeken aan elkaar verbonden zijn.
Nu wil ik in Tabblad 1, gegevens hebben uit tabblad 2 (op basis van unieke waardes uit de 1e kolom), maar deze gegevens zijn verdeeld over 2 kolommen. Het komt niet voor dat in 1 rij zowel in Kolom A als in B gegevens staan. Dus de formule moet zien of er gegevens in Kolom A of B staan en deze in Tabblad 1 plaatsen.

Sorry als het onhandig is uitgelegd, hopelijk kan iemand mij erbij helpen want ik kan het nergens terugvinden.
Als ik iets anders kan gebruiken dan verticaal zoeken, dan hoor ik het graag.

Alle reacties

• Reptile209
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Zet in kolom C de waarde van A of B, zodat die helemaal gevuld is. En gebruik daar je verticaal zoeken op. :)

If you're not part of the solution, you're part of the precipitate.

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19:09

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dit soort vragen horen niet in Vraag & Aanbod Overig maar in Client Software Algemeen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True