Huidige setup
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet drie rollen goed kunnen vervullen namelijk:
Mijn budget gaat van €900 tot max €1300,- puur voor componenten/housing zelf. Geen nieuwe beeldschermen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dat is precies de vraag waar ik jullie hulp bij kan gebruiken. Bijv. kan ik beter een additionele ddr3 8gb x2 halen (totaal 32GB) of beter 2x 8gb DDR4 halen + nieuw moederbord? Past bijv. een GTX 2070 überhaupt in mijn huidige behuizing? (meetlint zegt dat ik circa 290/300mm aan ruimte heb.) Is een nieuwe CPU nodig om de rollen te vervullen die ik van de PC vereis? etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau is belangrijk tot op een bepaald niveau. Het moet aangenaam werken blijven maar muisstil is zeker geen vereiste.
Ga je overklokken?
Onwaarschijnlijk, stabiel systeem heeft mijn voorkeur.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk bang voor mijn buck krijgen, met duurzaamheid in het achterhoofd. Ik upgrade mijn systeem meestal maar eens in de 4 a 6 jaar namelijk.
Bedankt voor jullie hulp en advies!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4690K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | MSI Z97 PC Mate | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 268,59 | € 268,59 |
| 1 | Behuizingen | CM Storm Scout 2 Full Midnight Black | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2719D Zilver, Zwart | € 370,90 | € 370,90 |
| 1 | Monitoren | Samsung U28E590DS Zilver, Zwart | € 251,30 | € 251,30 |
| 2 | Geheugen intern | Team Group TMDR38192M1600C9 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Recom RC-PEM500 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 2TB | € 230,05 | € 230,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.120,84 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet drie rollen goed kunnen vervullen namelijk:
- Huidige versie van Star Citizen op ultra kunnen draaien op een redelijke framerate
- Voor video productie goed werken. Ik werk met Sony Vegas, Adobe After affects, en DaVinci Resolve
- Late game Crusader Kings 2 zonder al te veel lag kunnen draaien (if you believe in miracles)
Mijn budget gaat van €900 tot max €1300,- puur voor componenten/housing zelf. Geen nieuwe beeldschermen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dat is precies de vraag waar ik jullie hulp bij kan gebruiken. Bijv. kan ik beter een additionele ddr3 8gb x2 halen (totaal 32GB) of beter 2x 8gb DDR4 halen + nieuw moederbord? Past bijv. een GTX 2070 überhaupt in mijn huidige behuizing? (meetlint zegt dat ik circa 290/300mm aan ruimte heb.) Is een nieuwe CPU nodig om de rollen te vervullen die ik van de PC vereis? etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau is belangrijk tot op een bepaald niveau. Het moet aangenaam werken blijven maar muisstil is zeker geen vereiste.
Ga je overklokken?
Onwaarschijnlijk, stabiel systeem heeft mijn voorkeur.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk bang voor mijn buck krijgen, met duurzaamheid in het achterhoofd. Ik upgrade mijn systeem meestal maar eens in de 4 a 6 jaar namelijk.
Bedankt voor jullie hulp en advies!