Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Mister Hardware
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 14:07
*knip* Je marktonderzoek doe je maar ergens anders.

[Voor 91% gewijzigd door rens-br op 04-06-2020 08:22]

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21-06 21:45
Misschien plaatjes toevoegen dat mensen een idee hebben waar het over gaat? Zie hoofdzakelijk de zwarte overal nu?

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

Zwart is een goede kleur voor een cameraphone.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mister Hardware
ik heb onder meer aanvragen gekregen van andere. Het betreft deze telefoon:

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

• swhnld
En de voorkant? Maakt het daar verschil?

• Mister Hardware
swhnld schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 19:06:
En de voorkant? Maakt het daar verschil?
nope

• swhnld
Maar met een hoesje om de glazen achterkant te beschermen zie je de hele achterkant niet meer, dus wat is voordeel van het mooie kleurtje?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mister Hardware
nou ik kreeg het te horen van ondermeer:

@Suncatcher
en ik geloof nog een paar mensen in de andere forum (@AmbroosV ?)

Ik heb er ook wel behoefte aan, daarnaast gaat het ook om de accessoires of als je een doorschijnende hoes hebt.

• Suncatcher
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20-06 09:46
Ik heb er ook behoefte aan, maar ik heb ook weer geen zin om zolang erop te wachten dat ik straks geen koptelefoon meer erbij krijg.

• JS94-
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 26-05 10:58
Als het even kan zou ik ook de witte variant willen, maar ben het eens met Suncatcher

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Mister Hardware (verkapt) marktonderzoeken horen niet thuis op Tweakers, op je topic doe ik dan ook een slotje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True