groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)
Vraag
Alle reacties
Misschien plaatjes toevoegen dat mensen een idee hebben waar het over gaat? Zie hoofdzakelijk de zwarte overal nu?
ik heb onder meer aanvragen gekregen van andere. Het betreft deze telefoon:
:fill(white):strip_exif()/f/image/V3ZHcVgEyccl5jhVTaghQbUq.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/0L8qUcrMp2Y2RnwNPa7aYd3c.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/YB2DwyTpiaJHQmaS3WhIDvmO.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/V3ZHcVgEyccl5jhVTaghQbUq.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/0L8qUcrMp2Y2RnwNPa7aYd3c.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/YB2DwyTpiaJHQmaS3WhIDvmO.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wzJyKGRAwsktpWGmqIHTeSuP.png?f=user_large)
groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)
nopeswhnld schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 19:06:
En de voorkant? Maakt het daar verschil?
Maar met een hoesje om de glazen achterkant te beschermen zie je de hele achterkant niet meer, dus wat is voordeel van het mooie kleurtje?
nou ik kreeg het te horen van ondermeer:
@Suncatcher
en ik geloof nog een paar mensen in de andere forum (@AmbroosV ?)
Ik heb er ook wel behoefte aan, daarnaast gaat het ook om de accessoires of als je een doorschijnende hoes hebt.
@Suncatcher
en ik geloof nog een paar mensen in de andere forum (@AmbroosV ?)
Ik heb er ook wel behoefte aan, daarnaast gaat het ook om de accessoires of als je een doorschijnende hoes hebt.
Ik heb er ook behoefte aan, maar ik heb ook weer geen zin om zolang erop te wachten dat ik straks geen koptelefoon meer erbij krijg.
Als het even kan zou ik ook de witte variant willen, maar ben het eens met Suncatcher
@Mister Hardware (verkapt) marktonderzoeken horen niet thuis op Tweakers, op je topic doe ik dan ook een slotje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.