Ik heb momenteel al jaren een HTPC draaien in een Silverstone Grandia GD08B met een be quiet! Shadow Rock Top Flow SR1 luchtkoeler. Later dit jaar wil ik overstappen naar 4K en heb ik een HTPC nodig die veel krachtiger is. Het is nog even wachten op Zen 3 maar daar zal wel weer een 16-core tussen zitten die ik in mijn upgrade wil gebruiken. Ik pas namelijk frameinterpolatie toe om het beeld vloeiender te maken en daar is veel cpu- en wat gpu-power voor nodig. Er moet dus ook weer een midrange gpu in passen. Maar goed, om het geheel zo stil mogelijk te maken en toch goede koeling te bieden voor een 16-code cpu in een niet al te hoge behuizing (formaat flinke versterker) wil ik overstappen op waterkoeling en dan wel een topmodel met minimaal een 280mm radiator. 360mm zou nog beter zijn maar ik verwacht dat daar geen desktop behuizingen voor te vinden zijn. Sterker nog, ik heb al moeite met het vinden van een desktop behuizing met ruimte voor een 280mm radiator. 240mm lukt wel en er is dan best wat keuze, maar 280mm is een ander verhaal.
Wie kent een desktop behuizing met onderstaande eigenschappen?
Model: desktop
Hoogte: max 24cm
Breedte: 44cm (bij voorkeur)
Koeling: waterkoeling met 280mm radiator
Kleur: zwart
Wie kent een desktop behuizing met onderstaande eigenschappen?
Model: desktop
Hoogte: max 24cm
Breedte: 44cm (bij voorkeur)
Koeling: waterkoeling met 280mm radiator
Kleur: zwart
[ Voor 5% gewijzigd door -Moondust- op 03-06-2020 16:17 ]