Toon posts:

No One lives forever!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers

Ik heb laatste bij de free Nolf gekocht voor 40 gulden. Nu ben ik aan de single begonne en zit een beetje vast namelijk: Als de boot waar je op zit begint te zinken, Je moet dan verder zwemmen zonder lucht te kunne happe maar waar naartoe?? Misschien heb ik niet lang genoeg geprobeerd maar ik zou het fijn vinden als iemand het weet!!!! Ik moet trouwens zeggen het spel is TOP

Verwijderd

je moet uiteraard zien dat je naar boven zwemt. erg veel tijd heb je niet, maar t kan wel. onderweg moet je aantal deuren openen en ook weer dichtdoen als dat kan anders gaat t water te hard omhoog.

t is een beetje puzzelen, maar t is niet zo'n heel moeilijke missie

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er was toch ook iets met een koker, waarin je met het water mee naar boven moest drijven? :?

Damn, da's alweer lang geleden :). Kewl spel wel! 8-)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik heb hem onlangs uitgespeeld....

Zeer cool spel inderdaad. Echt weer es met een ouderwets gave single player verhaallijn.

Ik heb ook vastgezeten daarzo. Je moet de deur waar je doorheen komt (bij het gele warning-bordje) dichtdoen. Dan stopt het water en kun jij fijn verder banjeren door het schip.

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 10:49

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

bereid u alvast voor op avp2, ook van dezelfde game bouwers...

www.avpnews.com

Verwijderd

nee NOLF 2 bereid je daar maar op voor !!!
meer interactie met wereld en betere AI !!!

en oh ja dat schip volgens mij moet je naar de voorkant naar het roer en dan een kamer in waar radio staat ligt logboek dan wordt het beeld zwart en wordt ineens opgevist !

dat had ik in iedergeval !
tip voor als je weer vast zit :)
als je bij lasers bent en je komt niet verder kijk onder je !!!
check ook www.nolf.com (forum) of was ut www.litech.com nou ja zie maar in ieder geval Nolf site hebben een goeie forum hier voor !!

Verwijderd

Het is best wel een leuk spel ik heb hem in maart uitgespeeld. En in dat level moet je bij de commando hut zwemmen en heel heel heel snel twee dingen pakken en als je net bijna dood ben heb je net het level gehaald, is mij in twee keer gelukt.
Pagina: 1