Toon posts:

AsusA7M266 nou wel of niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is bovengenoemd mobo nou wel of niet een aanrader.. ik zie overal dat ie vreselijk populair is maar in die test op tomshardware.com komt ie toch niet echt lekker uit de test..

• erieberie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01-2010
Asus A7M266

In de specs van Asus staat niks over de maximale snelheid tav de CPU installatie Heeft hier iemand wat vehelderende gedachten over??

Greetz Erik

Verwijderd

Ik heb de aA7M266 en het is een heerlijke bord
Ben er echt blij mee, ik heb hem in een kast gezet alles aangesloten. win98se geinstalleerd en draaien maar, nog nooit zon soepel bord in mijn leven meegemaakt.

Kost een beetje meer, maar ik vind het wel waard.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat jij verder met mobo's hebt meegemaakt.. maar win98se installeren moet toch al snel goed gaan lijkt me zo?
Wat maakt dit bord nou zo speciaal?

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

zit nou niet zo te zeiken als je iets te vragen hebt, en gebruik eens de search man, is genoeg te vinden over de A7M266 |:( |:( |:( |:(

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Het blijft een bord met een vaste multiplier, je kunt hem niet verstellen, verders wel een amd 761 southbridge, geloof ik, dus wel sneller dan die Sinbad of Ali of weet ik hoe ze heten chipset mobo, zoals de a7a266 >:)

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Ja man gewoon kopen dat bord. Ik had eerst een ASUS A7V133, maar heb nu toch maar A7M266 is stukken stabieler. Helaas zit er nog die fucking via southbridge op :(
Het is btw wel jammer dat je de multiplier niet kan veranderen, maar ja ben tot nu tu nog niet aan oc-en toegekomen.
Wat ook erg handig is dat je cpu zo'n kleine 10 graden (mininaal 6) kouder is dan met A7v133 en laten we maar niet over die A7A266 :'( beginnen

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waarom zou de CPU koeler zijn?

Was dat niet een foutje van het BIOS?
Pagina: 1