Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gezocht: Alternatief Logitech G300s (7 knoppen bovenkant)

Pagina: 1
Acties:

• O_A_B
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 29-04 12:37
Ik ben op zoek naar een alternatief voor mijn Logitech G300S. Heb nu problemen met mijn 2e G300S. Layout knoppen is voor mij ideaal.
  • Neutraal of linkshandig design
  • Minimaal 4 extra knoppen boven zijde (buiten linker/rechter/scrollwheel)
Extra knoppen bedienen van boven naar beneden

Heeft iemand een idee?

Roccat Kova:: Knoppen teveel in het midden
Roccat Leadr: Rechtshandig

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 04:46
pricewatch: Microsoft Comfort Mouse 4500 deze gebruik ik, maar is niet specifiek links / rechtshandig (hij is letterlijk voor beide handen hetzelfde). Maar de knoppen zitten bij duim / ringvinger, wat voor mij veel intuitiever is.

• Renzzie
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23:38
Waarom een nieuwe muis als deze goed bevalt? Zeker voor <€40 lijkt me dit een prima investering als je er tevreden mee bent?

• O_A_B
Renzzie schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:26:
Waarom een nieuwe muis als deze goed bevalt? Zeker voor <€40 lijkt me dit een prima investering als je er tevreden mee bent?
Vanwege de levensduur. Elke 1.5/2jr krijg ik problemen.

• O_A_B
99ruud99 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:19:
pricewatch: Microsoft Comfort Mouse 4500 deze gebruik ik, maar is niet specifiek links / rechtshandig (hij is letterlijk voor beide handen hetzelfde). Maar de knoppen zitten bij duim / ringvinger, wat voor mij veel intuitiever is.
Geen knoppen boven op. Deze zijn noodzakelijk ivm gamen (WASD :P )

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 04:46
Ah oke, ik vond juist knoppen aan zijkant fijner, omdat je die tegelijk in kan duwen (mijn wijs en middelvinger "zijn al druk bezig" :P
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True