Toon posts:

twee beeldschermen aansluiten op een MSI gaming laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

Onderwerpen

Vraag

• Michel Moerkerk
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 19-11-2020
Mijn vraag
...
hoe kan ik twee beeldschermen aansluiten op een MSI gaming laptop
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1 beeldscherm gaat natuurlijk wel via HDMI tweede beeldscherm geprobeer met een HP poort replicator maar tweede beeldscherm word niet herkend

Alle reacties

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19-09 18:28

De Nelis

en anders maar niet...

Over het algemeen kun je zo op een laptop maar 1 extra beeldscherm aansluiten. Je gebruikt dan intern en extern samen. Het zou wellicht met een docking station kunnen, maar dat gezegd hebbende, wat meer informatie is gewenst.

Welk model MSI gaming laptop heb je, wat voor aansluitingen zitten er nog meer op behalve HDMI, etc. De template is er niet voor niets natuurlijk als je een topic opent.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 08:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mijn vraag:

Hoe denk je serieus dat iemand je kan helpen als ze geen idee hebben van je situatie?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Die vraag stellen we niet voor niets.

Een topicstart hoort uitgebreid en informatief te zijn - om de simpele reden dat we je anders niet kunnen helpen. Dat gaat hier niet lukken, dus ik sluit dit topic.

Voor tips voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee