Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spelen van de huidige games (Battlefield 5 en CoD Warzone) op high detail
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro. Ik kan het budget een beetje oprekken indien ik voor een paar tientjes veel betere prestaties kan krijgen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- 2x iiyama ProLite E2483HS-B1 (1080p)
- 1TB WDC WD10EARX-00N0YB0 (opslag)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een heel nieuw systeem nodig op bovenstaande componenten / randapparatuur na.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik sta open voor verschillende merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik wil een mooi systeem (oog wilt ook wat) waarmee ik de huidige games op high kan spelen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen of hetgeen wat ik gevonden heb voldoende is, overkill is of dat ik meer geld moet vrijmaken om een redelijk systeem te hebben voor mijn wensen. Spelen op Ultra settings hoeft niet. Op dit moment heb ik 2x 1080p schermen welke ik mogelijk in de toekomst ga upgraden.
Daarnaast zou ik ook graag advies willen hebben of ik nog een aparte koeler moet aanschaffen voor deze setup en wat het verschil is tussen de vele versies grafische kaarten. Ze lijken allemaal hetzelfde maar toch flinke verschillen in prijs.
Zie onderstaand hetgeen wat ik zelf al had gevonden.
Spelen van de huidige games (Battlefield 5 en CoD Warzone) op high detail
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro. Ik kan het budget een beetje oprekken indien ik voor een paar tientjes veel betere prestaties kan krijgen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- 2x iiyama ProLite E2483HS-B1 (1080p)
- 1TB WDC WD10EARX-00N0YB0 (opslag)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een heel nieuw systeem nodig op bovenstaande componenten / randapparatuur na.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik sta open voor verschillende merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik wil een mooi systeem (oog wilt ook wat) waarmee ik de huidige games op high kan spelen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen of hetgeen wat ik gevonden heb voldoende is, overkill is of dat ik meer geld moet vrijmaken om een redelijk systeem te hebben voor mijn wensen. Spelen op Ultra settings hoeft niet. Op dit moment heb ik 2x 1080p schermen welke ik mogelijk in de toekomst ga upgraden.
Daarnaast zou ik ook graag advies willen hebben of ik nog een aparte koeler moet aanschaffen voor deze setup en wat het verschil is tussen de vele versies grafische kaarten. Ze lijken allemaal hetzelfde maar toch flinke verschillen in prijs.
Zie onderstaand hetgeen wat ik zelf al had gevonden.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-9600K Boxed (SRELU) | € 215,05 | € 215,05 |
1 | Moederborden | Asus PRIME Z390-P | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 Windforce OC 6G | € 375,- | € 375,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon RGB LIT 100 | € 62,90 | € 62,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury HX432C18FB2K2/16 | € 115,17 | € 115,17 |
1 | Voedingen | Seasonic M12II Evo 620W | € 88,94 | € 88,94 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 46,95 | € 46,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.013,91 |
[ Voor 2% gewijzigd door Imposant1 op 03-06-2020 11:54 . Reden: Extra informatie ]