Toon posts:

redhat wil niet naar console

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ben k weer :), nu heb k gistere gepoogt om fftjes de Nvdia GLX driver rotzooi te installe, maar nadat k vanuit de console de RPMtjes geinstalleerd wou hij niet meer naar runlevel 5, dus heb k de RPMtje er weer uit gegooid en kon k weer netjes naar runlevel 5 en KDE etc, alleen als k vanuit KDE uitlog en dan shutdown -> console mode doet hij dit niet meer en komt weer terug naar het gedeelte waar je moet inloggen en kiezen tussen kde en gnome sessie :(

Verwijderd

Als je naar de console wil en je zit in X moet je [ctrl+alt+f(1-6)] intikken...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 augustus 2001 12:45 schreef r3b00t het volgende:
Als je naar de console wil en je zit in X moet je [ctrl+alt+f(1-6)] intikken...
Thnxs dat werkt, k ben er nu achtergekome dat als k de nVidia GLX driver installeer hij niet meer naar runlevel 5 wil, k kan wel gewoon de kernel driver installeren, nu ben k er 8ter gekome dat er probleme zijn met TNT 2 en TNT kaarten, k heb geen TNT maar een geforce II mx en de problemen van de M64 lijken ook voor GeForce II mx te gelden (Bron een howto over het nstalleren van die nVidia drivers) maar er staat dat k in hun readme moet kijken maar k weet niet waar die staat

Verwijderd

Ik heb zelf ook een GF2MX met de NVidia-1251 drivers inclusief GLX en die werken perfect. Welke drivers gebruik jij?

Wat gebeurd er trwns als je X met de NV-GLX driver met de hand start vanaf een console, lukt dat wel?

Verwijderd

Topicstarter
RedHat 7.1, one CPU, uniprocessor kernel
1251, hoe heb jij ze dan geinstalleerd?

edit: k begin nu al ontwenning verschijnsellen te krijgen want snake is niet genoeg.....

Verwijderd

Topicstarter
keeej dan, als jullie me niet willen helpen zeg me dan plz hoe k X uitzet?
Pagina: 1