Games draaien langzaam

Pagina: 1
Acties:

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 13:01
Spellen zoals f12000 draar bij horen kijkend naar dit systeem alle details aan te staan. Maar bij de start van de race dan schokt alles als een gek. Ik vind dit toch wel vreemd kijkend naar dit systeem. Waar kan het aan liggen. Het os is win98

:'( :'(

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

backupdevice

No Risk , Full Push

misschien een open deur ingooien. Heb je de Via drivres geinstalleerd en de AGP fix????

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:09
word count:
dit: 3
bij: 2
systeem: 2
kijkend: 2
naar: 2
aan: 2

maargoed... :)
heb je de laatste directX versie?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 13:01
Directx 8. AGP fix wat bedoel je daarmee. Worden de prestaties van je videokaart beter

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Als je UT op hoge details zet dan trekt hij dat vaak ook niet met 128MB Ram. Zogauw het spel dan start dan gaat hij swappen en gaat het spel wat trager en tijdens het spel heb je ook kans dat dat gebeurt.

Oplossing: prik er geheugen bij. Kost toch niks tegenwoordig.

En anders de details (met name texturedetails) wat lager

Oh ja, gebruik svp komma's waar ze horen. Het is redelijk lastig zinnen ontcijferen met ontbrekende komma's :( (dat zou niet moeten, kijkend naar dit systeem). Of kies een opbouw waarbij je dat niet nodig hebt (het spel draait niet goed. Dat zou met mijn specs zeker wel moeten)

Verwijderd

Ik denk dat die via 4-in-1 niet werken op een Intel systeem, maar goed..

Ehm, een Voodoo en een MX??? Krijg je daar niet problemen mee? Eruit met die Voodoo en drivers ervan goed verwijderen!

Misschien is je geheugen ook een bottleneck.

Of moet je maar even kijken of je geen driverprobleempjes hebt.

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
4 in 1 kan je op elk via moederbord installeren. Mijn broertje heeft zo'n aldi goedkopo bak met 667mhz p3. werken ze prima op.

Ik zit ook net naar die voodoo kaart te kijken. Kan idd goed zijn dat dat spel eerst kijkt naar 'secundaire' 3d kaarten en die pakt ipv je veel snellere primaire kaart. Waarom heb je hem er in hemelsnaam nog in zitten?

Gewoon eruit slopen en cadeau geven aan een zielig iemand zonder 3d kaart, of voor een paar tientjes in de vraag en aanbod zetten.
Pagina: 1