Mijn vraag
Sinds een maandje overgestapt van PS4 naar PC. Zelf gebouwd met advies van tweakers.
Heel blij mee, maar ten opzichte van een PS4 wel veel meer bugs en onverklaarbare dingen.
Nu heb ik steeds problemen met textures welke verdwijnen tijdens potjes COD Warzone. Dit gebeurd al vanaf het begin en na van alles geprobeerd te hebben, had ik succes nadat ik mijn Extreme Memory Profile had uitgezet. Meer dan een week probleemloos gespeeld. Gisteren XMP weer aangezet in de bios, en na een paar potjes weer hetzelfde probleem als voorheen.
Mijn vraag: Kan de XMP daadwerkelijk invloed hebben op het feit dat bij mij de textures niet laden? Het zijn 3200 sticks, dus ik zou deze toch gewoon op 3200 moeten kunnen draaien?
Of is het gewoon toeval?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Windows 10 pro
- Battlenet launcher voor Warzone
- Msi afterburner
- Geforce Expierence
CPU is niet overclocked.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Alle drivers up to date. Zowel game als studio drivers.
- Windows up to date
- Chip set up to date
- Game repair gedaan
- Game opnieuw gedownload en geinstaleerd (ongepauzeerd)
- Van allerlei instellingen die online te vinden zijn
- XMP aan en uit (Dit lijkt met het probleem te maken te hebben, maar kan toeval zijn).
Sinds een maandje overgestapt van PS4 naar PC. Zelf gebouwd met advies van tweakers.
Heel blij mee, maar ten opzichte van een PS4 wel veel meer bugs en onverklaarbare dingen.
Nu heb ik steeds problemen met textures welke verdwijnen tijdens potjes COD Warzone. Dit gebeurd al vanaf het begin en na van alles geprobeerd te hebben, had ik succes nadat ik mijn Extreme Memory Profile had uitgezet. Meer dan een week probleemloos gespeeld. Gisteren XMP weer aangezet in de bios, en na een paar potjes weer hetzelfde probleem als voorheen.
Mijn vraag: Kan de XMP daadwerkelijk invloed hebben op het feit dat bij mij de textures niet laden? Het zijn 3200 sticks, dus ik zou deze toch gewoon op 3200 moeten kunnen draaien?
Of is het gewoon toeval?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Windows 10 pro
- Battlenet launcher voor Warzone
- Msi afterburner
- Geforce Expierence
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 159,- | € 159,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Plus Max | € 107,- | € 107,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 625,05 | € 625,05 |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Monitoren | MSI Optix MAG271C (met omdoos, DisplayPort en HDMI-kabel) Zwart | € 329,76 | € 329,76 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,50 | € 49,50 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix RGB BL2K8G32C16U4BL | € 99,79 | € 99,79 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 126,15 | € 126,15 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.656,05 |
CPU is niet overclocked.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Alle drivers up to date. Zowel game als studio drivers.
- Windows up to date
- Chip set up to date
- Game repair gedaan
- Game opnieuw gedownload en geinstaleerd (ongepauzeerd)
- Van allerlei instellingen die online te vinden zijn
- XMP aan en uit (Dit lijkt met het probleem te maken te hebben, maar kan toeval zijn).