Toon posts:

rode streep onder gekeken Netflix afleveringen verdwijnt.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• robbiestone
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-03 15:13
Onlangs de helpdesk van Netflix een uur aan de lijn gehad met over en weer geschakel naar zijn collega omdat hij er niet uit kwam.
De rode streep die onder iedere gekeken aflevering op Netflix hoort te blijven staan, en waar je kunt zien als je hem bv half gekeken hebt verdwijnt bij mij sinds een paar maanden steeds. Soms na een dag is hij al verdwenen en moet je handmatig bijhouden wat je al gekeken hebt.
De view history blijft wel in orde er daar verdwijnt niets uit.
Het maakt niet uit via welke media ik Netflix bekijk, het is bij allen hetzelfde.
Toen ik de helpdesk medewerker vroeg of er misschien iets mis gaat in mijn account op hun server ontkende hij dit ten stelligste.
Om dit uit te proberen heb ik een nieuw account aangemaakt waar het euvel ook weer tevoorschijn komt.
Ik zou niet weten waar anders mijn gekeken aflevering bijgehouden wordt dan op hun server in mijn account ?
Heb nu een paar jaar Netflix en heb nooit klachten gehad.
Herkent iemand deze klacht of ken je iemand die deze ook gehad heeft ?
Ik heb weinig vertrouwen in de helpdesk van Netflix die beloofden dat hun technische afdeling me binnen twee uur een link zouden sturen met een oplossing. Na een week heb ik nog niets ontvangen omdat ze er waarschijnlijk ook geen raad mee weten.

robbiestone.nl

Alle reacties

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-03 12:33
-

[Voor 100% gewijzigd door Sleeon op 03-06-2020 10:23]

• KelvinX
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Wat voor een device kijk je op? Zijn de afleveringen wel zichtbaar in je view history?

• robbiestone
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-03 15:13
Alleen de rode streep verdwijnt, de rest werkt allemaal goed. Ook de history

robbiestone.nl

• pietjeprecies01
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06-2022
Sinds kort heb ik hier ook last van. Heeft iemand ondertussen een oplossing gevonden?

• Vitayalin
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-11-2022
Hier net andersom. Nieuw seizoen of afleveringen en alles een rode lijn dat het al bekeken is.
Zoals walking dead nieuw seizoen kwam maandags online en staat al als reeds gezien.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Vitayalin schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:03:
Hier net andersom. Nieuw seizoen of afleveringen en alles een rode lijn dat het al bekeken is.
Zoals walking dead nieuw seizoen kwam maandags online en staat al als reeds gezien.
Deel je niet je account met iemand en dat diegene dat onder jouw profiel heeft gekeken? Kijk anders eens bij je kijkgeschiedenis of daar The Walking Dead ook tussen staat.

https://www.netflix.com/viewingactivity

https://psnprofiles.com/RaemNL

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee