Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

intel pensioen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19:23
nieuws: Intel stuurt Core i7-8700K en andere Coffee Lake-processors met pensioen

@AverageNL

Wanneer ik met pensioen ga dan stop ik met werken. Stoppen de coffee lakes ook met werken, of stopt enkel de productie?
Bij deze een geheel vrijblijvende uitnodiging om de titel bij te schaven. o<:)

Thanks voor het artikel! Groeten Kuus

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 19:32

AverageNL

Freelancer nieuwsredactie
Hi Kuus,

Bedankt voor je feedback en mijn welgemeende excuses voor de (te) late reactie.

Nu ik even kijk op de website, zie ik in deze context dat het woord 'pensioen' wel wat vaker wordt gebruikt:

nieuws: Intel stuurt Kaby Lake-G met AMD Radeon-gpu met pensioen

nieuws: Intel stuurt Kaby Lake-X-processors na minder dan een jaar met pensioen

nieuws: Intel stuurt Skylake-desktopquadcores met GT4e-gpu volgend jaar met p...

Overigens ben ik het wel met je eens; ik vind aangeven dat Intel 'stopt met de productie' stilistisch wel wat mooier. Dus hoewel het volgens mij niet fout is, heb ik de kop alsnog veranderd naar:
Intel stopt met productie Core i7-8700K en andere Coffee Lake-processors
Mocht je verder nog vragen, opmerkingen of verdere feedback hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag :)

Groeten, Daan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19:23
Hi!
AverageNL schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 19:35:
Bedankt voor je feedback en mijn welgemeende excuses voor de (te) late reactie.
Graag gedaan. Excuses niet nodig aangezien je me geen verantwoording schuldig bent of zo :P.
Nu ik even kijk op de website, zie ik in deze context dat het woord 'pensioen' wel wat vaker wordt gebruikt:

nieuws: Intel stuurt Kaby Lake-G met AMD Radeon-gpu met pensioen

nieuws: Intel stuurt Kaby Lake-X-processors na minder dan een jaar met pensioen

nieuws: Intel stuurt Skylake-desktopquadcores met GT4e-gpu volgend jaar met p...

Overigens ben ik het wel met je eens; ik vind aangeven dat Intel 'stopt met de productie' stilistisch wel wat mooier. Dus hoewel het volgens mij niet fout is, heb ik de kop alsnog veranderd naar:
Het kan geen kwaad zo duidelijk mogelijk te zijn in de kop. Overigens heb ik (thans in dit draadje) nooit gezegd dat het fout was :+
[...]
Mocht je verder nog vragen, opmerkingen of verdere feedback hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag :)

Groeten, Daan
Ja - twee keer 'verder(e)' in zo'n korte zin gebruiken jeukt! Verder geen commentaar :) Thx voor de terugkoppeling!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True