Toon posts:

HartslagNu app stopt er geregeld mee. Hoe oplossen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ppassie
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-09 18:39
Ik hoop dat ik in het juiste forum zit.

Het probleem:
Ik heb de HartslagNu app om opgeroepen te kunnen worden voor reanimaties. Deze app begint aardig te loeien als er een reanimatie nodig is. Naast de melding via deze app wordt er ook een SMS verstuurd. Ik ben al een aantal keer naar een reanimatie geweest, maar heb vorige week 's nachts een reanimatie gemist om 1:52. Er was een sms gestuurd, maar van dat geluid word ik niet wakker. Wat blijkt? Als ik de HartslagNu app start, dan verschijnt er een hartje in de notificatie bar. Maar na een aantal dagen is deze weg. Ik neem aan dat de app dan niet meer op de achtergrond draait. De app is die nacht dus niet actief geweest op de achtergrond. Overigens is dit een veel gehoorde klacht bij deze app (ik word na elke reanimatie gebeld door de stichting, Zij geven dit zelf ook aan als probleem).

Zeker in de Corona tijd is het belangrijk dat dit goed werkt omdat mensen boven de 60 niet meer worden opgeroepen voor reanimaties en mensen van mijn leeftijd (44) dus vaker opgeroepen worden.

Mijn vraag:
Is het mogelijk onder Android om een app altijd te laten draaien? Dus bij een eventuele crash automatisch herstarten? Eventueel met behulp van een andere app?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een Sony Xperia XZ2 premium met Android 10 en de laatste versie van de HartslagNu app

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
  • Ik heb datagebruik op de achtergrond voor Hartslagnu op toegestaan gezet voor zowel Wifi als mobiele data.
  • Ik heb alle permissies die de HartslagNu app nodig heeft toegestaan.
  • Ik heb de Sony Stamina modus uitgeschakeld.
  • Verder gegoogled op herstarten app bij eventuele crashes o.i.d.. Ik heb wel third party autostart apps gevonden, maar die starten applicaties automatisch op bij het booten van de telefoon.
  • Verder heb ik meerdere keren de stichting aangeschreven dat ze de software goed moeten maken. Whatsapp blijft toch ook altijd actief op de achtergrond, dus het moet gewoon kunnen.

Alle reacties

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online
Je geeft zelf al aan, het is een veelgemelde klacht. De appmakers ( dus de stichting/leverancier ) van stichting moeten het oplossen.

Anders moet je er echt induiken, maar de vraag is of dat gaat werken in dit geval:

https://www.thecodecity.c...app-after-is-crashes.html

https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

[Voor 54% gewijzigd door corporalnl op 03-06-2020 09:30]

• ppassie
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-09 18:39
corporalnl schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 09:29:
Je geeft zelf al aan, het is een veelgemelde klacht. De appmakers ( dus de stichting/leverancier ) van stichting moeten het oplossen.

Anders moet je er echt induiken, maar de vraag is of dat gaat werken in dit geval:

https://www.thecodecity.c...app-after-is-crashes.html

https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Je hebt uiteraard gelijk, maar helaas lijken ze niets te doen met mijn (en andere) feedback.

De link die jij geeft is wel interessant. Bij een unhandled exception een intent sturen om een nieuwe task te starten. Dat zal allicht werken. Helaas heb ik de sourcecode niet, anders zou ik het (proberen) op te lossen. (Ik ben zelf C++ ontwikkelaar van beroep, maar Java lukt ook wel)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee