Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke layout heeft een Apple keyboard? Niet TKL of 60%..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-06 15:56
Ik ben mogelijk op zoek naar een alternatief toetsenbord voor mijn Apple Keyboard, maar het is toch nog best moeilijk om een goed alternatief te vinden.

Nu kreeg ik een Kickstarter mail van een keyboard a la onderstaande foto (links), maar ik irriteer mij aan zo'n TenKeyless (TKL) layout, want die PageDown/Up, Home/End vind ik absoluut zinloos. Ik heb liever een smallere layout, zodat, wanneer ik zoals iedereen met twee handen type, de afstand tussen mijn muis/trackpad naar toetsenbord korter is.

Een 75% keyboard zou al eerder logisch zijn of eventueel een 60%, maar ik wil sowieso wel pijltoetsen en eigenlijk ook de functietoetsen boven de cijfers.

Welke layout heeft een Apple Keyboard nou eigenlijk?

(vlnr, TKL, Apple Keyboard, 75%)

Alle reacties

• kaassouffle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:43

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Zoek je hulp met een alternatief toetsenbord? Of wil je alleen de benaming weten?

---

Misschien kun je ook even aangeven waarom je aan alternatief zoekt. Wat voldoet er niet aan je huidige Apple keyboard?

Wat zijn precies je eisen voor een nieuw keyboard? Wil een keyboard dat even breed is als het huidige Apple keyboard? Als je gewoon zoekt op 'alternatives apple keyboard' krijg je bijv dit: https://www.maketecheasie...ves-apple-magic-keyboard/

[Voor 32% gewijzigd door kaassouffle op 03-06-2020 11:40]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True