Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hoe verwijder ik het logo van photoshop zodat miniaturen zichtbaar worden?.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb sinds een week Photoshop Elements 2020. Hiermee heb ik, als oefening, van div. foto's storende elementen verwijderd. Vervolgens heb ik de bewerkte foto's met "opslaan als". Nu vind ik de foto's in de oorspronkelijke mappen terug, maar verborgen miniatuur onder het logo van photoshop.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Door op het logo logo dubbel te klikken wordt de foto, scherm groot, geopend, terwijl de overige miniaturen verborgen blijven achter het logo. Als ik betreffende map open, krijg ik de miniaturen van de niet bewerkte foto's te zien maar niet van de bewerkte foto's. De bewerkte foto's worden in die map allen verborgen achter het logo.
Hoe kan dit opgelost worden? Zodat alle miniaturen zichtbaar worden en dat er verder mee gewerkt kan worden. (bijv. elders tussen voegen)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh, heb je een screenshot? Ik neem aan dat je doelt op de Windows iconen in verkenner (explorer) die een PhotoShop icoon zijn met een miniatuur?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Hoe zijn ze opgeslagen?
Ik vermoed dat je ze niet als jpg opgeslagen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:56
D-rez schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:52:
Hoe zijn ze opgeslagen?
Ik vermoed dat je ze niet als jpg opgeslagen hebt.
Dit.
Je hebt de bewerkte foto's waarschijnlijk opgeslagen in het photoshop bestandstype, waardoor het icoontje het photoshop logo erbij krijgt.

Eindigt de bestandsnaam in '.psd'?