Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Ik stond even in twijfel om de vraag in het "hue ervaringen" te posten of toch maar een nieuw topic te maken, het is een nieuw topic geworden.

Ik ben in de markt voor een nieuwe tv en wil eigenlijk wel een philips met ambilight (heb ik nu namelijk ook)
Nu wil ik graag weten of je dan extra lampen kan toevoegen via de hue bridge, ik heb al even lopen zoeken via google maar niets concreets gevonden.

YouTube: Philips Hue Signe Floor lamps

het moet dan zoiets worden zoals op het filmpje, nu weet ik dat je ook een philips hue play sync daarvoor kan gebruiken maar het zou mooi zijn als dit direct via de tv kan.

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ja, dat kan. als je in het menu van je huidige Philips Ambilight tv kijkt zie je dat je lampen kan toevoegen en kan aangeven op welke positie ze van je tv staan.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
@akatar De nieuwere modellen hebben ambilight + hue.

Dat 2de betekend dus dat inderdaad dat je het kan sychroniseren met andere hue lampen.

Staat ook op de website van Philips, zie voorbeeld van de 804

https://www.philips.nl/c-...mbilight#see-all-benefits

• akatar
  • Nu online
BenEco schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 21:02:
Ja, dat kan. als je in het menu van je huidige Philips Ambilight tv kijkt zie je dat je lampen kan toevoegen en kan aangeven op welke positie ze van je tv staan.
Op mijn huidige tv met ambilight iheb ik deze keuze niet, deze is ook al ouder dan 10 jaar.

• akatar
  • Nu online
Greatsword schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 21:02:
@akatar De nieuwere modellen hebben ambilight + hue.

Dat 2de betekend dus dat inderdaad dat je het kan sychroniseren met andere hue lampen.

Staat ook op de website van Philips, zie voorbeeld van de 804

https://www.philips.nl/c-...mbilight#see-all-benefits
Top, dat betekent waarschijnlijk alle specs doorlezen, ik neem aan dat niet alle modellen dit ondersteunen.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
@akatar Kijk gewoon bij Technische Specificaties: Ambilight Functies.

Is paar seconde werk.

• akatar
  • Nu online
@Greatsword
Ik heb het in de gaten, wordt alleen vermeld op de philips website, niet van de webshops/winkels.
Pagina: 1