Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Phillips tv met ambilight icm extra lampen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22:55
Ik stond even in twijfel om de vraag in het "hue ervaringen" te posten of toch maar een nieuw topic te maken, het is een nieuw topic geworden.

Ik ben in de markt voor een nieuwe tv en wil eigenlijk wel een philips met ambilight (heb ik nu namelijk ook)
Nu wil ik graag weten of je dan extra lampen kan toevoegen via de hue bridge, ik heb al even lopen zoeken via google maar niets concreets gevonden.

YouTube: Philips Hue Signe Floor lamps

het moet dan zoiets worden zoals op het filmpje, nu weet ik dat je ook een philips hue play sync daarvoor kan gebruiken maar het zou mooi zijn als dit direct via de tv kan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
Ja, dat kan. als je in het menu van je huidige Philips Ambilight tv kijkt zie je dat je lampen kan toevoegen en kan aangeven op welke positie ze van je tv staan.

L/L WP Samsung 3.5 & 2.5kW, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/1820/2660Wp Zuid, Nissan Leaf 30kWh, Nissan Leaf 2.Zero Edition

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@akatar De nieuwere modellen hebben ambilight + hue.

Dat 2de betekend dus dat inderdaad dat je het kan sychroniseren met andere hue lampen.

Staat ook op de website van Philips, zie voorbeeld van de 804

https://www.philips.nl/c-...mbilight#see-all-benefits

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• akatar
BenEco schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 21:02:
Ja, dat kan. als je in het menu van je huidige Philips Ambilight tv kijkt zie je dat je lampen kan toevoegen en kan aangeven op welke positie ze van je tv staan.
Op mijn huidige tv met ambilight iheb ik deze keuze niet, deze is ook al ouder dan 10 jaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• akatar
Greatsword schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 21:02:
@akatar De nieuwere modellen hebben ambilight + hue.

Dat 2de betekend dus dat inderdaad dat je het kan sychroniseren met andere hue lampen.

Staat ook op de website van Philips, zie voorbeeld van de 804

https://www.philips.nl/c-...mbilight#see-all-benefits
Top, dat betekent waarschijnlijk alle specs doorlezen, ik neem aan dat niet alle modellen dit ondersteunen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@akatar Kijk gewoon bij Technische Specificaties: Ambilight Functies.

Is paar seconde werk.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• akatar
@Greatsword
Ik heb het in de gaten, wordt alleen vermeld op de philips website, niet van de webshops/winkels.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True