Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Balco 3D-printer bij Aldi

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sigmund1
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20-04 15:31
Hallo mede-tweakers,

In Aldi-België is er binnen 2 weken een aanbieding voor een Balco 3D printer.
https://www.aldi.be/nl/on...printer-1968.article.html

Ik vind echter weinig terug over dit merk. Al helemaal niet hier op tweakers.
Iemand die dit merk kent? Enige ervaring?
Ik ben sowieso wat terughoudend, ik vrees een beetje voor de kwaliteit.

Mvg,
Sigmund

Beste antwoord (via Sigmund1 op 03-06-2020 09:44)

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16-06 14:23

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Voor die prijs heb je geloof ik ook al een ender 3 welke toch echt een stukje beter is dan dit. Mij zegt het merk in ieder geval totaal niets.

-Te huur

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11:11
Ik zou ook een Ender 3 kopen. Dit merk is onbekend en heeft waarschijnlijk niet zo'n grote community als de Ender 3.

Garantie op zo'n printer geloof ik niet zo in, binnen no time ga je toch knutselen aan die printer. Bij de Ender 3 weet je in ieder geval dat je zelf meestal met wat googlen een oplossing kan vinden.

First Person View Drone racen!! - Ook meedoen? - Zelf proberen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16-06 20:43

Damic

Afwezig soms

Weer een 3d-printer, begin van het jaar ook al of was eht eind vorig jaar :/ time flies

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Winner007
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 04-08-2020
De printer van Aldi werk al bij al behoorlijk heeft echter een groot voordeel op bv een Ender 3.
Je kan er vrij eenvoudig flex mee printen. Ik heb een Ultimaker 2 waar ik zeer tevreden van ben maar flex printen is toch wel een probleem.
Bij de Balco is de afstand tussen de printkop en de extruder minimaal wat van de meeste printers met een buisje tussen beide niet gezegd kan worden. De enige aanpassing die ik gedaan heb is een steviger onderplaat gemonteerd (https://www.aliexpress.co...042311.0.0.27424c4dmPVaEB) en een grotere nozzle 0,8 (https://www.aliexpress.co...042311.0.0.27424c4dmPVaEB) met de instellingen voor 0,4 nozzle wat een groot voordeel geeft voor flexibel te printen maar uiteraard minder nauwkeurig.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True