Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat doet darfon 4H.V1772.191/A?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Twan020
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 20-09 17:43
Ik heb een oude MacBook open gemaakt uit 2006 om het beeldscherm opnieuw te gebruiken als monitor.
Aan de achterkant zit een beeldaansluiting dat ik met een speciaal board om kan zetten ik HDMI.

Aan de onderkant van het beeldscherm komen 2 draadjes uit. Dit leid naar een board met de tekst "darfon 4H.V1772.191/A." Heb ik dit bord nodig om mijn scherm werkend te krijgen?

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:43
Dat is de inverter. Die zorgt ervoor dat de backlight genoeg stroom krijgt. En ja die ben je nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Twan020
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 20-09 17:43
Is er een manier om de inverter stroom te geven zonder een MacBook? via HDMI of USB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:43
Ja dat is er wel maar er komt meer bij kijken. En via HDMI of USB gaat het niet lukken. Persoonlijk zou ik een ander scherm zoeken. Een LED scherm is veel makkelijker.

[Voor 31% gewijzigd door .Maarten op 02-06-2020 18:09]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True