Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen, Voornamelijk FIFA20, maar ook FPS zoals CoD
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk maximaal rond de 1200.
In de titel staat 1300, moet eigenlijk 1200 zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn syteem ziet er op dit moment als volgt uit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe CPU,Geheugen,Moederbord, Beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb vaak producten van MSI gebruikt en altijd erg onder de indruk van geweest en eigenlijk nooit echt problemen mee gehad, maar het maakt mij niet veel uit als er een ander beter merk in komt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluid maakt het me niet super veel uit, ik heb toch een koptelefoon op, het moet natuurlijk niet zo zijn dat er soms een vliegtuig naast me opstijgt.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een kleine lijst gemaakt met onderdelen die mijn aandacht trokken namelijk:
Ik heb altijd op een 50/60hz beeldscherm gespeeld en met FIFA loopt dit soms zo stroef, onlangs een AMD systeem van tussen de 400 en 500 euro gebouwd op het werk en hier eens fifa op gerund met een FreeSync beeldscherm met 75hz en dit speelde naar mijn gevoel soepeler dan op een PS4.
Ik hoop dat er tweakers zijn die mij tips kunnen geven over de keuzes van componenten die ik dusver heb gemaakt.
Games spelen, Voornamelijk FIFA20, maar ook FPS zoals CoD
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk maximaal rond de 1200.
In de titel staat 1300, moet eigenlijk 1200 zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn syteem ziet er op dit moment als volgt uit
- Asrock Z87 Xtreme 4
- Intel Core i5 4670K
- Corsair Vengeance - Geheugen - 16 GB : 2 x 8 GB
- MSI GTX 1070Ti Gaming 8GB
- Corsair CS750M
- Iiyama ProLite E2481HS-B1
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe CPU,Geheugen,Moederbord, Beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb vaak producten van MSI gebruikt en altijd erg onder de indruk van geweest en eigenlijk nooit echt problemen mee gehad, maar het maakt mij niet veel uit als er een ander beter merk in komt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluid maakt het me niet super veel uit, ik heb toch een koptelefoon op, het moet natuurlijk niet zo zijn dat er soms een vliegtuig naast me opstijgt.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een kleine lijst gemaakt met onderdelen die mijn aandacht trokken namelijk:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 285,- | € 285,- |
1 | Moederborden | Asus Prime X570-PRO | € 245,05 | € 245,05 |
1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 Zwart | € 327,99 | € 327,99 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 88,92 | € 88,92 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 135,05 | € 135,05 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.082,01 |
Ik heb altijd op een 50/60hz beeldscherm gespeeld en met FIFA loopt dit soms zo stroef, onlangs een AMD systeem van tussen de 400 en 500 euro gebouwd op het werk en hier eens fifa op gerund met een FreeSync beeldscherm met 75hz en dit speelde naar mijn gevoel soepeler dan op een PS4.
Ik hoop dat er tweakers zijn die mij tips kunnen geven over de keuzes van componenten die ik dusver heb gemaakt.
[Voor 30% gewijzigd door Newrender op 02-06-2020 17:54]