Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc +- €1200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Game pc voor de nieuwere games zoals modern warfare en ik zou graag dat hij de nieuwere games in de toekomst ook nog makkelijk aan kan, als dat mogelijk is teminste voor dit budget.

Wat is je budget?
Ik heb zelf iets samengesteld en ik kom op net geen 1400euro, wat een beetje over het budget is van 1200 ongeveer.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te gamen voornamelijk modern warfare , arma 3 en nog wat minder eisende games.
Eventueel ook opnemen tijdens het gamen en een beetje bewerken maar niet essentieel

Dit heb ik zelf al gevonden,  

Behuizing? Hier heb ik wel hulp voor nodig, mag zo goedkoop en standaard mogelijk zijn uiterlijk heeft geen belang, als het maar een goede behuizing is en alles er in past.

Moederbord: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Processor: AMD RYZEN 5 3600X - 3,8GHz

Ram: Corsair Vengeance 16GB(3200Mhz)

Opslag: 500GB SSD Crucial MX500
Opslag 2: 2000GB Harde schijf

Videokaart: NVIDIA RTX 2060 6GB

Processorkoeling: Cooler Master Hyper H412R 

Koeling: Corsair ML120/ML140 PRO Case Fans(RGB) 

Voeding: Corsair CV650 voeding (650Watt)

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ken er eigelijk niet zoveel van, ik vraag me af waar ik hier eventueel kan besparen of beter zou bijleggen, en of dit wel allemaal samen past.
Over de processor heb ik ook nog een vraag, ik heb nu voor een amd gekozen terwijl ik wel een intel fan ben, zijn deze werkelijk even goed en goedkoper of zou ik hier juist een intel i5 of i7 kiezen?.
Voor de rest mag je mij ook altijd advies geven op andere onderdelen.

Alvast bedankt!

• huseyintalebe
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 03-06-2020

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie! En die heb ik idd al eens bekeken, maar ik vraag me echt af of die processor goed is? Omdat het prijsverschil zo groot is naar eigen mening.

• BramGamingNL
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-06-2020
het is exact dezelde, alleen heeft de x een hogere clock ( heb je niks aan) ook zijn dit soort prebuilts erg gaar in de zin van ongenaamde moederborden en psu"s. als je echt niet zelf gaat bouwen kan je het altijd bij alternate laten doen voor 100 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Ow oke ja, maar mijn vraag was of er veel verschil zit tussen die amd processor of de i5 of i7 van intel,
Is het de moeite waard om extra te betalen voor intel of ?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:39

br00ky

Moderator Harde Waren
Nee dat moet je niet doen, maar dat had je natuurlijk prima zelf kunnen uitzoeken in benchmarks en reviews :). In principe is de pricewatch: AMD Ryzen 5 3600 Boxed momenteel de beste keus.

Zet trouwens even je build in een goed leesbare tabel met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

[ Voor 18% gewijzigd door br00ky op 03-06-2020 16:14 ]

Pagina: 1