Ik zoek een?
Game pc voor de nieuwere games zoals modern warfare en ik zou graag dat hij de nieuwere games in de toekomst ook nog makkelijk aan kan, als dat mogelijk is teminste voor dit budget.
Wat is je budget?
Ik heb zelf iets samengesteld en ik kom op net geen 1400euro, wat een beetje over het budget is van 1200 ongeveer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te gamen voornamelijk modern warfare , arma 3 en nog wat minder eisende games.
Eventueel ook opnemen tijdens het gamen en een beetje bewerken maar niet essentieel
Dit heb ik zelf al gevonden,
Behuizing? Hier heb ik wel hulp voor nodig, mag zo goedkoop en standaard mogelijk zijn uiterlijk heeft geen belang, als het maar een goede behuizing is en alles er in past.
Moederbord: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Processor: AMD RYZEN 5 3600X - 3,8GHz
Ram: Corsair Vengeance 16GB(3200Mhz)
Opslag: 500GB SSD Crucial MX500
Opslag 2: 2000GB Harde schijf
Videokaart: NVIDIA RTX 2060 6GB
Processorkoeling: Cooler Master Hyper H412R
Koeling: Corsair ML120/ML140 PRO Case Fans(RGB)
Voeding: Corsair CV650 voeding (650Watt)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ken er eigelijk niet zoveel van, ik vraag me af waar ik hier eventueel kan besparen of beter zou bijleggen, en of dit wel allemaal samen past.
Over de processor heb ik ook nog een vraag, ik heb nu voor een amd gekozen terwijl ik wel een intel fan ben, zijn deze werkelijk even goed en goedkoper of zou ik hier juist een intel i5 of i7 kiezen?.
Voor de rest mag je mij ook altijd advies geven op andere onderdelen.
Alvast bedankt!
Game pc voor de nieuwere games zoals modern warfare en ik zou graag dat hij de nieuwere games in de toekomst ook nog makkelijk aan kan, als dat mogelijk is teminste voor dit budget.
Wat is je budget?
Ik heb zelf iets samengesteld en ik kom op net geen 1400euro, wat een beetje over het budget is van 1200 ongeveer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te gamen voornamelijk modern warfare , arma 3 en nog wat minder eisende games.
Eventueel ook opnemen tijdens het gamen en een beetje bewerken maar niet essentieel
Dit heb ik zelf al gevonden,
Behuizing? Hier heb ik wel hulp voor nodig, mag zo goedkoop en standaard mogelijk zijn uiterlijk heeft geen belang, als het maar een goede behuizing is en alles er in past.
Moederbord: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Processor: AMD RYZEN 5 3600X - 3,8GHz
Ram: Corsair Vengeance 16GB(3200Mhz)
Opslag: 500GB SSD Crucial MX500
Opslag 2: 2000GB Harde schijf
Videokaart: NVIDIA RTX 2060 6GB
Processorkoeling: Cooler Master Hyper H412R
Koeling: Corsair ML120/ML140 PRO Case Fans(RGB)
Voeding: Corsair CV650 voeding (650Watt)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ken er eigelijk niet zoveel van, ik vraag me af waar ik hier eventueel kan besparen of beter zou bijleggen, en of dit wel allemaal samen past.
Over de processor heb ik ook nog een vraag, ik heb nu voor een amd gekozen terwijl ik wel een intel fan ben, zijn deze werkelijk even goed en goedkoper of zou ik hier juist een intel i5 of i7 kiezen?.
Voor de rest mag je mij ook altijd advies geven op andere onderdelen.
Alvast bedankt!