Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Magsafe voor macbookair 2020 en alternatief voor oplader

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JoostJJ
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 25-04 23:25
Mijn vraag
Ik was dol op de oude Magsafe op mijn Macbook Air. Zeker met een hond en 2 jonge kinderne! Sinds kort heb ik een nieuwe macbook Air (2020). Ik heb overal op internet gezocht naar een vervanger. Het wordt mij niet duidelijk wat een goede is. Ik zie ook magsafes die goed zouden zijn maar van Aliexpress komen.
Ik vind het niet prettig om een magsafe (althans iets gelijkwaardigs) van Aliexpress op mijn dure computer aan te sluiten. Ik heb verschillende testen gelezen maar vaak als je doorklikt blijkt het item dat is getest niet meer beschikbaar.

Vraag:
1. Wie weet wat een goed alternatief is voor een magsafe op een USB C aansluiting op de nieuwe macbook Air 2020?

2. Wat is een geschikte en kwalitatief goede tweede oplader als alternatief voor de origineel (meegeleverde) oplader van Apple? Bijvoorbeeld voor op kantoor, zodat ik niet telkens de oplader hoef mee te nemen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JoostJJ
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 25-04 23:25
Dank! Ik was inderdaad al eerder op deze site gekomen. als ik het aangeraden alternatief voor de magsafe aanklik dan kom ik op een ander plaatje en bovendien van Aliexpres. Precies was ik hierboven weergaf. Als ik de adapter aanklik krijg ik een overzicht van adapters waarvan bij allen wordt geschreven dat de adapter erg heet wordt als je die op een macbook air zet. Niet echt iets dat ik graag wil. Ik kom voortdurend op testpagina's waar magsafe alternatieven goed uit de test komen maar als je er op klikt dan krijg je een ander item te zien.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True