Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advies nodig voor aanschaf monitor PS4 Pro/PS5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• erwinmativo
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 19-11 19:02
Hey,

Zo ver ik mij heug gebruik ik een televisie voor het gamen op de Playstation.
Nu ik echt een game setup aan het maken ben wil ik switchen naar een dedicated monitor.
Er is alleen één flink probleem: ik heb er niet veel verstand van.
Kunnen jullie mij wat tips geven binnen mijn eisenkader?
Alvast bedankt!

Ik zoek een?
Game monitor voor mijn PS4 pro en ter voorbereiding op de PS5. Ik wil het maximale uit de huidige PS4 Pro halen dus dat betekent 4K en eventueel HDR. Graphics zijn voor mij belangrijk. Ik speel wel redelijk wat FPS games, maar ben meer casual dan competitive.

Wat is je budget?
Maximaal 500,- EUR.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Beeldscherm komt op een zolder te staan met vrij weinig daglicht, moet dus niet te veel glare hebben door een lamp.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 20:12
Voor gamens is FPS vaak belangrijker dan beeldkwaliteit.
Vraag is, wat vind jij belangrijker?
Als je bijvoorbeeld vaak ook films speelt op je PS, dan is beeldkwaliteit erg belangrijk.

Voor de rest zou je hier eens kunnen kijken voor ideeen (wel al bijna half jaar oud) https://nl.hardware.info/...ming-monitor-januari-2020

Acties:
  • 0Henk 'm!

• erwinmativo
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 19-11 19:02
99ruud99 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:38:
Voor gamens is FPS vaak belangrijker dan beeldkwaliteit.
Vraag is, wat vind jij belangrijker?
Als je bijvoorbeeld vaak ook films speelt op je PS, dan is beeldkwaliteit erg belangrijk.

Voor de rest zou je hier eens kunnen kijken voor ideeen (wel al bijna half jaar oud) https://nl.hardware.info/...ming-monitor-januari-2020
Bedankt voor je reactie.
Ik kijk geen films via de Playstation.
Wel wil ik qua graphics het meeste uit de Playstation halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 20:12
Haha oke, en dan vooral qua beeldscherpte of qua gamen? Want op beide manieren kan je maximum eruit trekken :)

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True