Hallo!
Het is alweer een heeeeele tijd geleden dat ik hier voor het laatst heb gepost, dus hopelijk overtreed ik de regels niet. Ik heb gister eindelijk mijn Timelapse film van Amsterdam gepubliceerd waar ik zeer lang aan heb gewerkt. Ik reis tegenwoordig als fotograaf de wereld rond, en heb telkens aan dit project gewerkt als ik weer thuis in de stad was. Afgelopen periode met Corona, had ik eindelijk tijd om dit project eens af te ronden
Dus bij deze:
YouTube: Amsterdam - My Home 4K | Timelapse Film
Komt het best tot z'n recht op een grote tv, 4K met goede sound
Check ook gerust ook even de website die ik er aan heb gewijd: www.timelapseamsterdam.com . Hier zijn namelijk heel veel 'fun facts' te vinden. Er zitten veel kleine leuke details in de film verwerkt. Ook zijn er heel veel foto's te vinden.
Ik hoor graag jullie commentaar!
- Albert
Het is alweer een heeeeele tijd geleden dat ik hier voor het laatst heb gepost, dus hopelijk overtreed ik de regels niet. Ik heb gister eindelijk mijn Timelapse film van Amsterdam gepubliceerd waar ik zeer lang aan heb gewerkt. Ik reis tegenwoordig als fotograaf de wereld rond, en heb telkens aan dit project gewerkt als ik weer thuis in de stad was. Afgelopen periode met Corona, had ik eindelijk tijd om dit project eens af te ronden
YouTube: Amsterdam - My Home 4K | Timelapse Film
Komt het best tot z'n recht op een grote tv, 4K met goede sound
Ik hoor graag jullie commentaar!
- Albert
Gepassioneerd Landschapsfotograaf