Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Corrupte graphics in Google Chrome

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 15:53
Hallo,

Ik heb een vaag probleem de laatste tijd met de webbrowser Chrome.

Dit gebeurd af en toe, of wanneer ik meerdere youtube heb bekeken etc.

Op internet kan ik niet veel over vinden. Heb al wat zelf gedaan zoals opnieuw installeren etc maar heeft niet geholpen. Alleen Chrome doet raar, want wanneer je Chrome sluit via taakbalk de achtergrond is gewoon prima.

Kan me niet voorstellen dat dit met mijn GPU te maken heeft ?
heb een AMD 5700XT videokaart, en zit op de nieuwste driver.

wat settings van mijn pc

[Voor 25% gewijzigd door theduke1989 op 02-06-2020 13:52]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Of het met je GPU (of diens drivers) te maken heeft, kunnen wij ook niet beoordelen want je geeft daar geen informatie over. Probeer eens hardwareacceleratie uit te schakelen in Chrome. Dat zit in de settings.

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17:13
Het heeft een hoop weg van artifacts inderdaad van de GPU toch wel. Drivers van je GPU al een geupdate?

Woont in Helsinki

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theduke1989
@Evanescent Ik zit op de laatste update.

Ik heb vergeten te melden heb ee n AMD 5700XT videokaart.
Bedankt ga het hiermee voor enkele dagen proberen.

@Intelligo

[Voor 25% gewijzigd door theduke1989 op 02-06-2020 13:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17:57

DarkUnreal

Postmaster General

als het na een youtube filmpje gebeurd.. daarbij word de GPU gebruikt.. draaien de fans vrij (van de GPU)? Niet dat er een kabel half in zit, waardoor ze niet draaien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theduke1989
@DarkUnreal tijdens het gamen heb ik er geen last van. Daarnaast heb ik geen kabelgeruis gehoord nooit eigenlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theduke1989
Tijdens het gamen

Op zich niks ernstigs.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Omdat Chrome geen Windows-onderdeel is, verplaats ik je vraag van WOS naar de CSA-buren. Ook pas ik de topictitel wat aan.

Edit: inhoudelijk, schakel de hardware acceleration van Chrome als test een tijdje uit (chrome://settings/system). Als dat niet helpt: probeer andere videodrivers. (Als ze er zijn nieuwere, anders juist oudere).

[Voor 47% gewijzigd door F_J_K op 02-06-2020 14:22]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True