Ik irriteer me al geruime tijd aan een bepaald probleem met mijn beeldscherm. Als ik netflix kijk (daar valt het mij het meest op, bij andere websites bestaat het probleem ook) dan doe ik dit vaak met netflix op de rechter helft van mijn scherm en iets anders op de linker helft van mijn scherm. Nou valt mij dan op dat er een heel klein randje is waar je mijn achtergrond ziet, aangezien deze redelijk kleurrijk is steekt hij nogal af tegen de 2 grote zwarte balken van netflix en vaak ook de serie/film zelf.
Bijgevoegd 2 foto's.
Foto 1 is met netflix op volledig scherm, hier is het probleem niet aanwezig
Foto 2 is met netflix op een half scherm, hier zie je duidelijk de achtergrond aan de rechterkant (de gele waas is er normaal niet, komt denk ik door mijn fotografeer kunsten
)
Mijn scherm is een acer predator XB271HU (resolutie 2560 x 1440), de videokaart Geforce RTX 2070 en windows 10 als besturingssysteem. Browser is firefox, ook getest met chrome hierbij hetzelfde probleem.
Mocht er meer info nodig zijn over componenten/software die ik gebruik laat het even weten, denk dat bovenstaande mogelijk de belangrijkste factoren kunnen zijn.
Ik heb me redelijk rot gezocht maar helaas nog geen oplossing kunnen vinden. Dus vandaar hier de vraag. Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt en of het te verhelpen is? Mochten er vragen zijn of meer info nodig let me know!
Foto 1:
:strip_exif()/f/image/jJvG8N7bPMjPCvmAQ3tcTBwk.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto 2:
Bijgevoegd 2 foto's.
Foto 1 is met netflix op volledig scherm, hier is het probleem niet aanwezig
Foto 2 is met netflix op een half scherm, hier zie je duidelijk de achtergrond aan de rechterkant (de gele waas is er normaal niet, komt denk ik door mijn fotografeer kunsten
Mijn scherm is een acer predator XB271HU (resolutie 2560 x 1440), de videokaart Geforce RTX 2070 en windows 10 als besturingssysteem. Browser is firefox, ook getest met chrome hierbij hetzelfde probleem.
Mocht er meer info nodig zijn over componenten/software die ik gebruik laat het even weten, denk dat bovenstaande mogelijk de belangrijkste factoren kunnen zijn.
Ik heb me redelijk rot gezocht maar helaas nog geen oplossing kunnen vinden. Dus vandaar hier de vraag. Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt en of het te verhelpen is? Mochten er vragen zijn of meer info nodig let me know!
Foto 1:
:strip_exif()/f/image/jJvG8N7bPMjPCvmAQ3tcTBwk.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto 2:
:strip_exif()/f/image/8iEP9PDROdTlI7KlO2rCKhXi.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door NexussJR op 02-06-2020 13:12 ]