Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

URL redirection naar domein met Yourls URL shortening

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chris_147
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 09-06 15:38
Hallo,

ik heb yours geïnstalleerd op een subdomein van mijn website, bvb short.mijnqa.com (niet echte site)
Dat werkt: Yourls maakt dan urls aan als short.mijndomein.com/oyfyp die dan doorverwijzen naar de echte link.

Ik heb ook een ander domein geregistreerd: mijn.qa (wel echte extensie)
Nu zou ik dus graag mijn.qa/oyfyp of short.mijn.qa/oyfyp laten verwijzen naar short.mijndomein.com/oyfyp zodat de shortener ook nog werkt.

Is het mogelijk om een algemene URL Redirect regel te maken zodat mijn.qa/oyfyp, maar ook andere shorts werken?

Dus ideaal wil ik:
- mijn.qa/(code) laten doorverwijzen zonder dat ik de URL redirect regels moet aanpassen voor iedere nieuwe short
- www.mijn.qa laten verwijzen naar www.mijnqa.com
- mijn.qa laten verwijzen naar www.mijnqa.com
- short.mijn.qa laten verwijzen naar short.mijnqa.com
en dat dan ook voor HTTPS

Het .qa domein heb ik gekocht bij AEServer, hier is hun uitleg of DNS management en screenshot van het control panel: https://www.aeserver.com/.../109/URL-Redirection.html

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True