Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpie79
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 10:28
Ik zie dat BTO nu ook laptops met AMD processors heeft.

De grootte of het gewicht doen er voor mij niet echt toe. Ik gebruik een laptop enkel binnenshuis: geen plaats voor een desktop en ik vind het makkelijk om de pc de ene keer aan tafel te gebruiken en een andere keer in de salon.
Desktop cpu's zijn wel een stuk krachtiger dan laptop cpu's, vandaar dat ik deze optie overweeg.

Gebruik: vooral audio applicaties (Ableton + Mixbus), aangevuld met Sketchup en Photoshop. Meerdere cores is dus interessant, evenals een deftige videokaart om deze applicaties te ondersteunen. Mijn kinderen gebruiken de pc af en toe om te gamen (Fortnite).

Ik overweeg een BTO X•BOOK 15X1084-AMD samen te stellen met een AMD Ryzen 7 3700X processor omdat die overal erg goed beoordeeld wordt

Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb het niet zo op Clevo (want een BTO is gewoon een Clevo, met een andere sticker er op). De mensen die ik ken met een laptop van Clevo hebben een erg lawaaierige laptop die al snel veel slijtage toont.

Ik heb zelf ook een Clevo N550RC-gtx950m gekocht. Na 2 weken begonnen de ventilatoren soms al te brommen. Toen weer een tijdje niets en daarna binnen een jaar binnen 2 weken 2 ventilatoren defect. Ook ging de LVDS-kabel defect. Kan pech zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpie79
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 10:28
Bedankt. hoi1234.
Ik verwacht van een laptop toch dat hij minstens enkele jaren meegaat. Lawaaierige (of zelfs kapotte) ventilatoren klinken niet echt interessant.
Dan maar wachten op de laptops van gevestigde merken met AMD processoren (die hopelijk dit jaar ergens meer gaan verschijnen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:32
Linus Tech Tips heeft een review over deze laptop (nou ja, met een iets andere samenstelling, maar het is dezelfde barebone): YouTube: The Most Powerful Laptop EVER!!!