Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 31-03 19:24
Hallo

We gaan veel nachtvissen sessies van 3 dagen/nachten zijn geen uitzondering, nu zoeken we dus oplossingen om 2 smartphones en 1 tablets en een laptop op te laden.

Powerkick 800 outdoor aggregator zou een optie kunnen maar als het met een powerbank ook kan zou ik liever die optie willen, evt met een zonnepaneeltje erbij om de powerbank extra op te laden.

Nu ben niet zo thuis in die dingen en merk al dat veel fabrikanten toveren met de opgegeven waardes helaas is hun spreuk altijd dat je minder krijgt dan opgegeven :)

De PowerOak K2 50.000 al gevonden maar vind er niet zo heel veel gebruikers info over hier, ook geen idee hoeveel x je er een toestel daadwerkelijk mee kunt opladen.

Wat zijn goede Powerbanks geschikt voor onze 4 toestellen en welke zonnepaneeltjes zijn daarbij aan te raden?

https://discord.gg/x8uWt9

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:02
Voor 3 dagen ga je het niet redden met een powerbank.

Daarnaast moet je bij een laptop opletten dat je met andere voltages moet werken.

Gemiddeld genomen heeft een laptop 20.000 mah nodig voor 1x opladen.

Een aggregaat zou beter werken voor die aantal dagen, maar dan zit je wel met de herrie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Inderdaad, met 20.000mah kan ik iets meer dan 1x mijn Dell Latitude 5300 opladen. Ook weer sterk afhankelijk van welk type laptop je hebt, hoe gemakkelijk dat is. Ik heb USB-C dus kan mijn laptop makkelijk opladen en heb een Xiaomi Powerbank 3 Pro (45watt usb c charging, 20.000mah).

Voor jou toepassing is er eigenlijk niets toegespits. Hoe ga je nachtvissen, is dat op een boot? Dan zou je de batterij van de motor kunnen gebruiken en/of upgraden en die laad dan weer bij als je vaart.

Of een stapeltje powerbanks. Met een zonnepaneeltje op draag-formaat ga je in ieder geval weinig winst behalen, wellicht voor 1 telefoon, maar super praktisch is anders.

Dus, kijk eens goed naar hoe je gaat nachtvissen - de omgeving/situatie kan een grote invloed hebben op wat een goede keus is.

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 02-06-2020 10:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:50
Zeg maar gerust een accu ^^. Je zou zelfs een 2e accu in je auto kunnen zetten en die gebruiken voor apparatuur :)
72 uur 3 smartphones (inschatting 3 x 10 kwh).

72 uur laptop hangt volledig af van wat voor laptop. Ongeveer 70 kw (gemiddelde laptop) * 12 uur (ik neem aan dat hij maar deels aanstaat)

De 3 smartphones opgeladen houden is een schijntje. De laptop vormt wel een probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:32
Ik heb zelf een Anker PowerCore 20000, daar gaan 5-6 telefoonladingen uit. Ik heb hem net even getest, maar hij is niet in staat om mijn hp elitebook op te laden, te weinig power, ondanks dat Anker er wel mee adverteerd. Misschien een nieuwere versie, of mijn laptop vraagt meer stroom. Je moet dus effe kijken wat je laptop minimaal vraagt aan watts.
Dan zou ik kijken of je met meerdere 20k units op pad kan.

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Funky22
De laptop gaan we thuis laten miss een 2de tablet erbij zal toch minder vragen om op te laden vermoed ik?

We hebben nu een Galaxy Tab A 10.1

We vissen op een prive water wagen staat 40 meter van ons af, nu 5-6 ladingen uit 1 powerbank zou ik al blij mee zijn men P30 gaat vrij lang mee de vrouw hare S9 is een ander verhaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Funky22
Heb de Xiaomi Powerbank 3 Pro en Anker PowerCore Powerbank - 20.100 mAh bestelt

Voor in de toekomst toch eens kijken om een auto accu om te bouwen tot een laadstation

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee