iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 02-06-2020 00:31 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 7,6🔋
Nee zou niet weten wat, meterkast zit net buiten in de gang (appartement) en heb niks in de meterkast staan.AW_Bos schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 00:30:
Heb je geen afscherming om je slimme meter staan waardoor het UMTS/3G/4G signaal geblokkeerd wordt?
Op de meter zelf geeft hij datum/tijd weer dat de stand is doorgegeven en die komt overeen met de laatste standen die ik binnen krijg.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Tip: zorg er voor dat je alle meterstanden netjes noteert, of beter, maak er fotos van. De administratie bij Stedin is niet helemaal op orde. Als de meter vervangen wordt begint hij weer op 0 namelijk.
Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?
Goedemorgen Tom, je spreekt met Kayleigh. Ik kan me voorstellen dat je even contact opneemt als je standen steeds niet goed door komen. Ik kom op jou adres inderdaad tegen dat ook wij sinds de 24e niets van de meter hebben gehoord en zou hiervoor graag een afspraak inplannen. Belangrijk is dan natuurlijk wel dat jij dit op dit moment ook ziet zitten en dat er natuurlijk niemand met coronaverschijnselen in de woning aanwezig is. Mocht je de afspraak willen inplannen, hoor ik graag of er voorkeuren voor een dag of dagdeel zijn.
Of de meter gaat weer werken of ze vervangen hem, beide gevallen precies wat je Wilt, toch?
Ik zal hier wel even laten weten hoe dit afloopt.