Mijn handtekening Transparant maken en een bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 706 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jp.maassen
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 02-06-2020
Goede dag,

ik heb een vraag voor de profs die Photoshop goed beheren. Het is denk ik 5 minuten werk maar voor mij een onbegonnen opdracht wie kan me helpen.
Ik verzend veel mails die ik ondertekenen moet uitprinten inscannen ondertekenen verzenden wat een gedoe.
Dit kan makkelijker is er iemand die mijn handtekening kan maken op een transparante achtergrond zodat ik die via een bestand in mijn mail kan zetten als ik hem nodig heb.
Is er iemand die me ermee helpen kan om dit te realiseren zodat ik een bestand krijg waarin ik mijn handtekening kan selecteren en deze in mijn mail kan zetten voor ik hem verstuur
Alvast hartelijk dank

.JP Maassen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Nee, sorry, "Kan iemand even..."-topics zijn hier niet toegestaan. We kunnen je best helpen met concrete vragen en je in de juiste richting wijzen maar daar houdt 't dan ook op. Wil je 't iemand laten doen (tegen betaling) lees dan Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!.

Open gerust een nieuw topic als je zélf een poging wil wagen, maar let er dan op dat die vragen, die je voor het gemak maar weggehaald hebt, er niet voor niets staan:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 01-06-2020 23:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.