Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een 8 inch Android tablet. Deze ga ik gebruiken voor het navigeren tijdens mijn (bijna) wekelijkse vluchten door NL en daarbuiten..
Op dit moment heb ik een Acer tablet, 10''. Deze werkt maar daar is ook alles bij gezegd.
Ik vind hem te traag (aan het worden) en de helderheid is niet je van het.
Het formaat is voor het type toestel wat ik vlieg eigenlijk net iets te groot; ik heb namelijk géén ruimte om hem ergens te monteren / vast te klikken. Kortom, dat is de reden dat ik een 8'' tablet zoek die ik op mijn knie / bovenbeen kan monteren op een zogenaamd kneeboard.
Óf, zijn de nieuwe generatie tablets (10'') qua formaat kleiner dan mijn huidige Acer? Deze heeft namelijk best wel brede randen rondom het scherm.
Budget
Niet over nagedacht.
Moet voldoen aan het volgende:
- Snel !
- Android OS toekomstbestendig (dus geen hassiebassie merk)
- Minimaal 3GB werkgeheugen
- Goede GPS
- Hoge helderheid
- Accu die minimaal 5 uur meegaat met 100% helderheid
Software die ik gebruik
- Chrome, voor het internetten met meerdere tabladen
- EasyVFR en Skydeamon
Zelf heb ik al gekeken naar de TAB A 2019 8inch. Is dit echter wel een vooruitgang ten opzichte van mijn huidige tablet?
Dank alvast voor jullie reacties.
Ik ben op zoek naar een 8 inch Android tablet. Deze ga ik gebruiken voor het navigeren tijdens mijn (bijna) wekelijkse vluchten door NL en daarbuiten..
Op dit moment heb ik een Acer tablet, 10''. Deze werkt maar daar is ook alles bij gezegd.
Ik vind hem te traag (aan het worden) en de helderheid is niet je van het.
Het formaat is voor het type toestel wat ik vlieg eigenlijk net iets te groot; ik heb namelijk géén ruimte om hem ergens te monteren / vast te klikken. Kortom, dat is de reden dat ik een 8'' tablet zoek die ik op mijn knie / bovenbeen kan monteren op een zogenaamd kneeboard.
Óf, zijn de nieuwe generatie tablets (10'') qua formaat kleiner dan mijn huidige Acer? Deze heeft namelijk best wel brede randen rondom het scherm.
Budget
Niet over nagedacht.
Moet voldoen aan het volgende:
- Snel !
- Android OS toekomstbestendig (dus geen hassiebassie merk)
- Minimaal 3GB werkgeheugen
- Goede GPS
- Hoge helderheid
- Accu die minimaal 5 uur meegaat met 100% helderheid
Software die ik gebruik
- Chrome, voor het internetten met meerdere tabladen
- EasyVFR en Skydeamon
Zelf heb ik al gekeken naar de TAB A 2019 8inch. Is dit echter wel een vooruitgang ten opzichte van mijn huidige tablet?
Dank alvast voor jullie reacties.