Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

NIEUWE REGEL NAAR BESTAAND WERKBLAD + FORMULES

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arno H
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 01-06 21:39
Mijn vraag
EEN NIEUWE REGEL (LEES: NIEUW AANDEEL) OP HET INVOERBLAD, ZOU OVERGENOMEN MOETEN WORDEN OP ACHTERLIGGENDE WERKBLADEN, PLUS DE FORMULE IN DE ACHTERLIGGENDE WERKBLADEN ZOU OVERGENOMEN MOETEN WORDEN. PLUS EEN CHECK DAT ALLE WERKBLADEN DEZELFDE AANDELEN BEVATTEN (PLUS WELLICHT HET AANTAL).

Relevante software en hardware die ik gebruik
OFFICE 365

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
IK HEB VERSCHILLENDE MACROS IN HET BESTAND, MAAR DEZE KRIJG IK NIET VERZONNEN.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Is je shift toets blijven hangen? Komt heel schreeuwerig over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ai. Welkom, Maarreuh, ALLES IN HOOFDLETTERS IS SCHREEUWEN EN ER IS GEEN LETTERLIJKE BRAND DUS DAT IS NIET NODIG OF NETJES! ;)

Dit is dusdanig schreeuwerig dat ik de mede-bezoekers ertegen moet beschermen door het topic te sluiten. Open gerust een nieuwe zonder all caps.. Maar geen dan ajb wel wat meer concrete info over de VBA die je probeert maar niet werkt / waar je vastloopt. Dan valt er concreter mee te denken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True