Ik zoek een?
Mijn huidige tv, een Samsung UE46ES6800 gaat naar de slaapkamer verhuizen.
Daarom zoek ik een meer up-to-date vervanger. Mijn woonkamer is ook groter geworden, dus misschien een beetje groter, maar zo belangrijk is dat niet. Liever een kleiner mooi toestel met "goed geluid".
Met de huidige Samsung is het moeilijk stemmen in een film (of gewoon tv) te verstaan in deze ruimte t.o.v. een kleinere ruimte.
Verder:
+/-800EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
bv: QLED 4K Samsung TV QE55Q70R.
-> zal wel prima zijn, van het geluid heb ik geen idee.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kocht voor de kinderen deze tv: RCA R40F1FHD-EU - Full HD TV. Met het idee dat "zoveel jaar later" deze wel even goed beeld zal geven als Samsung. Helaas is dat niet zo, het beeld is een pak slechter (het geluid ook, maar dat is niet belangrijk, hij mag niet te luid staan).
Daarom vraag ik me af welke tv goed zou zijn? Zo goed als mijn samsung, maar dan 4k en tegen een betaalbare prijs.
Mijn huidige tv, een Samsung UE46ES6800 gaat naar de slaapkamer verhuizen.
Daarom zoek ik een meer up-to-date vervanger. Mijn woonkamer is ook groter geworden, dus misschien een beetje groter, maar zo belangrijk is dat niet. Liever een kleiner mooi toestel met "goed geluid".
Met de huidige Samsung is het moeilijk stemmen in een film (of gewoon tv) te verstaan in deze ruimte t.o.v. een kleinere ruimte.
Verder:
- Best een LCD, mijn woonkamer heeft veel licht
- Kijkhoek is minder belangrijk
- We zitten 4,5 meter van de TV
+/-800EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Familie TV (nieuws, films, ...) via externe decoder,
- Netflix via diezelfde externe decoder
- Plex (eventueel via ChromeCast).
bv: QLED 4K Samsung TV QE55Q70R.
-> zal wel prima zijn, van het geluid heb ik geen idee.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kocht voor de kinderen deze tv: RCA R40F1FHD-EU - Full HD TV. Met het idee dat "zoveel jaar later" deze wel even goed beeld zal geven als Samsung. Helaas is dat niet zo, het beeld is een pak slechter (het geluid ook, maar dat is niet belangrijk, hij mag niet te luid staan).
Daarom vraag ik me af welke tv goed zou zijn? Zo goed als mijn samsung, maar dan 4k en tegen een betaalbare prijs.