Acties:
  • 0Henk 'm!

• thomstouten
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11-09-2022
Goedemiddag Tweakers,

Ik ben opzoek naar een monitor die in dezelfde style is als mijn Alienware AW2518HF (zie afbeelding)

Voordat ik dit 240hz scherm had had ik een widescreen scherm, maar deze heb ik afscheid van genomen.
Daarom wil ik mijn setup nu graag uitbreiden met 2 schermen en een muurbeugel. Intotaal 3 schermen.

Wat zijn jullie suggesties, ben eigenlijk opzoek naar een scherm van dezelfde grote 25 inch en een beetje hetzelfde design. Hoeft natuurlijk geen 240hz te zijn maar gewoon 60hz 8)

Groet,
Thom

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:20
thomstouten schreef op maandag 1 juni 2020 @ 16:39:
Wat zijn jullie suggesties, ben eigenlijk opzoek naar een scherm van dezelfde grote 25 inch en een beetje hetzelfde design.
Bedoel je dan het design van de voet, de bezels of de achterkant? En wat heb je zelf al gevonden? Als je in de pricewatch kijkt kun je makkelijk filteren op resolutie, formaat en paneeltype, en er staan nog afbeeldingen bij ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:19

TommieW

Numa numa.

Qua design lijken de Dell Ultrasharp schermen er wel op.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thomstouten
Goedenavond Tweakers,

Ik ga waarschijnlijk voor: pricewatch: Iiyama ProLite XUB2595WSU-B1 Zwart

Deze heeft een beetje hetzelfde design het mat zwarte stuk.

Ze komen allemaal aan een beugel te hangen, dus de poot maakt niet uit :).

Bedankt voor jullie reactie.

Groet,
Thom

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
thomstouten schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:13:
Ik ga waarschijnlijk voor: pricewatch: Iiyama ProLite XUB2595WSU-B1 Zwart

Ze komen allemaal aan een beugel te hangen, dus de poot maakt niet uit :).
Dan kun je beter deze pakken, zelfde monitor maar dan met een eenvoudiger voet die niet in hoogte verstelbaar is: pricewatch: Iiyama ProLite XU2595WSU-B1 Zwart

• thomstouten
@Nielson Bedankt voor je reactie.

Maar volgesnmij is de buitenkant van het scherm Glans en niet mat, of lijkt dat zo? :p

Groet,
Thom

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nielson
Nee, die zouden afgezien van de verstelbare voet (extra B in typenummer) exact hetzelfde moeten zijn, beide met mat scherm:

https://iiyama.com/nl_nl/products/prolite-xu2595wsu-b1/
https://iiyama.com/nl_nl/products/prolite-xub2595wsu-b1/

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:45

br00ky

Moderator Harde Waren

• thomstouten
@br00ky Sorry, inderdaad gemist! Excuses.

• thomstouten
@Nielson Bedankt voor de ondersteuning, ga ik voor die :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee