Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Asus Nitro 5 ram upgrade

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Justinnp1998
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 18-02 20:33
Ik ben in het bezit van een Acer Nitro 5 an515-52-56x0 met 8gb werkgeheugen op een slot en 2400mhz snelheid.

Nu wil ik graag het ram geheugen vermeerderen naar 16gb ivm een spel die ik wil spelen. En vraag me af of de volgende gekozen ram geheugen erin past en kan.

Ik heb de volgende gevonden die ik 2 keer wil kopen en over 2 slots wil verdelen.

https://www.4launch.nl/pr...-DIMM-8GB-1-x-8GB-2666MHz

Wat ik heb gevonden zou er max 32 in kunnen dus die 16 die ik erin wil zetten moet lukken. En de hoogste snelheid is 2666mhz dus dat zou ook gelijk moeten zijn. Mijn vraag is of het klopt dat deze ermee compatibel is.

Alvast bedankt groetjes justinn

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 19:20
Ja, het zou moeten werken, al kan ik geen QVL vinden.

wel is het misschien slimmer om het via amazon te bestellen, meteen 2x8gb
pricewatch: Kingston 16GB DDR4 2666MHz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Justinnp1998
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 18-02 20:33
Dankje voor je reactie! Wat is qvl? Nog nooit van gehoord om iets te vergelijken of de upgrade kan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

@Justinnp1998 dezelfde module erbij kopen of nieuwe set. Zet je pc in ‘ram finder’ op Crucial site, en je ziet wat goed werkt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True