Toon posts:

Hikvision hoofdaccount verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vandee1
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 17-03 20:24
Ik heb de Hikvision DS-KH6320 monitor waarmee ik mijn deurbel en poort via de Hik-Connect app kon bedienen.

Echter nadat ik per ongeluk de app had verwijderd, opnieuw heb geinstalleerd en toen de monitor opnieuw wilde koppelen dmv scannen QR-code, kreegik nu de melding dat het apparaat (al) is toegevoegd door een ander account.

Ik weet alleen niet wat / wie dat andere account is? Mijn account bij hikvision geeft aan dat er geen apparaten zijn gekoppeld.

Kan iemand aangeven hoe ik alsnog mijn app kan koppelen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Beste antwoord (via vandee1 op 01-06-2020 16:34)

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Heb je hem 2e hands gekocht? Heb je hem recent pas gekocht?

Het klinkt alsof een vorige eigenaar hem al gekoppeld heeft maar toen aan jou verkocht of geretourneerd heeft.
Als jij hem net gekocht hebt, zou ik teruggaan naar de leverancier met deze melding. Eventueel zou ik hem retourneren. Meldt het wel, zodat de leverancier het wel op kan lossen voordat ze hem weer verkopen.

Anders zou ik de handleiding erop naslaan of de fabrikant benaderen met de vraag om hem volledig te resetten.

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Heb je hem 2e hands gekocht? Heb je hem recent pas gekocht?

Het klinkt alsof een vorige eigenaar hem al gekoppeld heeft maar toen aan jou verkocht of geretourneerd heeft.
Als jij hem net gekocht hebt, zou ik teruggaan naar de leverancier met deze melding. Eventueel zou ik hem retourneren. Meldt het wel, zodat de leverancier het wel op kan lossen voordat ze hem weer verkopen.

Anders zou ik de handleiding erop naslaan of de fabrikant benaderen met de vraag om hem volledig te resetten.

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vandee1
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 17-03 20:24
Ik heb 'm nieuw gekocht en installateur geeft aan dat ie 'm alleen op mijn account heeft gezet. Handleiding geeft helaas geen duidelijkheid over hoe ik dit kan resetten.

Vrees dat ik toch maar weer terug moet naar de installateur

Toch bedankt

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee