Wonderfoon

Pagina: 1
Acties:
  • 755 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loopvogel
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12-07 22:33
Beste Paul Hulsebosch,
Dank u voor het filmpje waarin u een aangepaste versie van de wonderfoon toont. I ga uw versie voor ons verpleeghuis in Tilburg bouwen
U laat zien dat u een printje heeft ontworpen zodat alles daar netjes op past, nu ben ik niet zo handig dat ik een print kan ontwerpen dus mijn vraag is eigenlijk of dat uw versie/printje ergens tegen vergoeding besteld kan worden zodat ik hem net zo netjes als u kan bouwen.

Met vriendelijke groet,
Ron Elias

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Paul Hulsebosch

Even getagged, dan zal hij het sneller zien. Je kan overigens ook hierboven op zijn profiel klikken en hem direct een berichtje sturen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2020 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:04

g0tanks

Moderator CSA
Het ontwerp van de PCB is hier beschikbaar gesteld: https://github.com/JanDer.../master/schematic_and_PCB

Je hoeft dus niets zelf te ontwerpen, maar alleen een toko te vinden die goedkoop printplaten voor je kan maken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loopvogel
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12-07 22:33
@g0tanks
Ook voor slechts 2 of 3 printplaatjes?
Misschien zit ik er naast, maar ik vrees dat dit een duur printje wordt.
Toch bedankt voor je reactie, Mvg Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:15
JLCPCB doet 10 voor ongeveer één euro per stuk. Zijn technisch gezien prototype kwaliteit, maar in de praktijk is het voor hobby matig gebruik meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_IBlackI_I schreef op maandag 1 juni 2020 @ 14:19:
JLCPCB doet 10 voor ongeveer één euro per stuk. Zijn technisch gezien prototype kwaliteit, maar in de praktijk is het voor hobby matig gebruik meer dan voldoende.
Eurie per stuk! Niet slecht zeg. En die rest kan je hier vast weer op V&A iemand mee blij maken die ook een wonderfoon wil bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Ha @Loopvogel Loopvogel (en andere belangstellenden). In de GitHub zitten de Gerber-bestanden die je nodig hebt om een pcb (printplaat) mee te laten fabriceren. Ik doe dat inderdaad bij JCL PCB en dat kost hooguit een paar euro per pcb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:20
...in het artikel staat op het eind ook nog:
In de Github van Jan Derogee vind je de Gerber-bestanden waarmee je zelf een pcb voor de TeleJukebox kunt maken of laten maken. Als je die wilt laten maken, zijn er verschillende printservices waar je goedkoop een pcb kunt laten vervaardigen. Dat kan al voor een paar euro (wij gebruikten JLCPCB). Omdat het echter een stuk goedkoper is om er gelijk flink wat te bestellen, hebben wij een voorraadje ingeslagen. Wil je er daar een van in bezit krijgen? Neem dan even contact op met de redactie.
...dus blijkbaar zou je via de redactie, als er nog over is, ook direct aan PCB's kunnen komen.

@Paul Hulsebosch, als ze op zijn bij de redactie is het misschien zinnig dat stukje in het artikel te updaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ironburn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 21:55
wie kan me helpen?
Ik ben wonderfoons aan het maken. Ik heb een draaischijf t65 en en een t65 druktoets telefoon.
De draaischijf telefoon werkt als een zonnetje.
Maar de druktoest telefoon, kan alleen maar 1 nummer afspelen en reageert niet op de overige toetsen.
Uit het toetsenbord van de druktoets telefoon komen exact de zelfde kleuren als een draaischijf en had deze dus ook zo aangesloten maar dat werkt niet.
Wie weet wel hoe ik deze het beste kan aansluiten?
Ik hoor het graag van jullie.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:55

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dergelijke vragen kun je beter stellen in Gezocht: oude T65-telefoons voor het goede doel. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.