Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Samsung J6 2018 dual sim Wi-Fi probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arko j6
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 22-06-2020
Al even kamp ik met een Wi-Fi probleem op mijn Samsung J6. Laatste week lijkt de intensiteit toe te nemen.

Wi-Fi valt op gegeven moment weg en onder instellingen geeft die dan aan: verbonden zonder internet. in het Wi-Fi teken komt dan een uitroepteken te staan.

Een Wi-Fi analyzer app die de verbinding test geeft dan aan "geen latency data" en daarna erbij "geen DNS verbinding". Op dit zelfde moment heeft mijn Samsung tv een goede vaste verbinding en Google home een Wi-Fi verbinding. Telefoon geeft deze kuren op meerdere verschillende netwerken (familie en kennissen) wat duidelijk maakt dat het aan de J6 zelf ligt. Ik heb een KPN glasvezel router V10.

Relevante software;
Android versie 10.
Software versie: J600FNXXU7CTC8 / J600FNOXM7CTC8 / J600FXXU7CTC8.
Laatste update staat erop.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.

Ik heb nav adviezen het volgende gedaan;
- telefoon gereset.
- DNS 1 in router op 8.8.8.8 gezet
- Wi-Fi op vast kanaal gezet in de router.
- Router totale reset gegeven
- locatie precisie op de j6 uitgeschakeld

Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand een heldere oorzaak die het probleem mogelijk kan oplossen?

Ik hoor het enorm graag.

Groeten Arko

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arko j6
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 22-06-2020
Hierbij nog een screenshot van de app analyzer op de probleem momenten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True