Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Om het [NVIDIA Shield Console] Ervaringen & Discussie-topic niet te vervuilen heb ik een apart topic aangemaakt. Zelf heb ik op 22 mei besteld bij Nvidia zelf toen het product weer op voorraad zou zijn. Dat bleek dus niet zo te zijn. Verder heb ik niets van Nvidia vernomen en zou ik een mailtje met uitleg wel op zijn plaats vinden.

Modbreak:Prima om het hier over de leverproblemen/verwachte levertijd te hebben. Dat houdt het reguliere topic clean :) Probeer echter niet te vervallen in een 'ik ook'-opsomtopic, want daar hebben we helaas niks aan.

[ Voor 26% gewijzigd door Michael Knight op 02-06-2020 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-06 09:09
Netjes zo. Hopelijk wordt ie morgen dan verstuurd. Blijf de website lastig vinden. Inloggen lukt niet. Bestelnummer kent ie niet pfff

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
En als je zoekt op e-mailadres en laatste cijfers creditcard, als je daarmee betaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Ik heb via Paypal betaald en gebruik de onderste optie. Vrouwtje van de helpchat wist het ook niet meer helaas.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-07 15:35

Snippertje

Light up your life

Ik wilde mijn bestelling annuleren, maar als ik daarop klik kom ik in een loopje waar ik zelf weer moet inloggen. Mensen die dit wel voor elkaar hebben gekregen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Niet geprobeerd, maar waar ga je hem dan kopen? Of zie je er helemaal van af? Ik ga annuleren zodra hij ergens anders op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:36
weer te bestellen zie ik, kan alleen niet nederland selecteren.

https://www.nvidia.com/en-gb/shield/buy/
https://store.nvidia.com/...idia&id=QuickBuyCartPage#

Via nederland nog niet:
https://www.nvidia.com/nl-nl/shield/buy/

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Dat is sowieso een beetje vreemd, al zou het wel/niet kunnen bestellen door de meegeleverde netstroomadapter kunnen komen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Vorige keer was ook de US eerst aan de beurt en wij een paar dagen later. Dit geeft weer hoop voor de komende week.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
In de UK ook weer leverbaar.

https://www.nvidia.com/en-gb/shield/buy/

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegro16
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik hoop dat die shop van ze ergens te reviewen valt. Service kennen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Eens. Ik heb vanochtend trouwens gemaild, maar nog geen reactie ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Iemand in het reguliere topic gaf aan dat hij de Pro bij Amazon.nl besteld heeft en dat die op 10 juni geleverd zou worden. De prijs is ook nog eens een stuk lager. Ik heb hem nu ook daar besteld, maar de leverdatum is onbekend.

Ik twijfel nog of ik nu al mijn bestelling bij Nvidia annuleer, omdat ik het niet eens ben met hun werkwijze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsimane
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14:32
Dan had je zeker de laatste :-) op Amazon.nl . Niet meer te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
jsimane schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:23:
Dan had je zeker de laatste :-) op Amazon.nl . Niet meer te bestellen
Denk het niet. Volgens mij kun je nog steeds bestellen. Net geprobeerd. Hij is dus alleen niet op voorraad en de levertijd is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Zojuist gebeld met de klantenservice van digital river en wat blijkt. Er zijn Shields verzonden naar een winkel i.p.v de mensen die online besteld hebben. Deze week worden ze uitgeleverd werd mij gemeld.

Scrooge NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackssonss
Theo27 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:20:
Zojuist gebeld met de klantenservice van digital river en wat blijkt. Er zijn Shields verzonden naar een winkel i.p.v de mensen die online besteld hebben. Deze week worden ze uitgeleverd werd mij gemeld.
Ja, dat is natuurlijk logisch. Wij hebben al besteld en betaald dus dat geld is al binnen. Wat een aanfluiting is dat bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegro16
Inmiddels zijn we al 1,5 week verder.. Status nog steeds hetzelfde en geen enkele update vanuit hun kant. Ja, smoesjes op het moment dat je belt.. Ik had al gezegd, bied iets van compensatie.. Een gratis Stand ofzo. Nee, waren ze niet van plan.. Lekker dan, zorg ervoor dat een klant terug wil komen.. Zoals een juwelier waar ik pas wat had besteld voor mijn beste vriendin.. Ook in Ierland, haalde ook hun leverdatum niet. Dus kreeg verzendkosten terug, een gratis extraatje EN toen de ring niet helemaal naar wens was 25% terug. Het kán!
Ik weet waar ik in elk geval niet meer bestel.. Het is dat het maar afwachten is hoe snel ze terug zouden storten, anders had ik geannuleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Allegro16 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 12:38:
Inmiddels zijn we al 1,5 week verder.. Status nog steeds hetzelfde en geen enkele update vanuit hun kant. Ja, smoesjes op het moment dat je belt.. Ik had al gezegd, bied iets van compensatie.. Een gratis Stand ofzo. Nee, waren ze niet van plan.. Lekker dan, zorg ervoor dat een klant terug wil komen.. Zoals een juwelier waar ik pas wat had besteld voor mijn beste vriendin.. Ook in Ierland, haalde ook hun leverdatum niet. Dus kreeg verzendkosten terug, een gratis extraatje EN toen de ring niet helemaal naar wens was 25% terug. Het kán!
Ik weet waar ik in elk geval niet meer bestel.. Het is dat het maar afwachten is hoe snel ze terug zouden storten, anders had ik geannuleerd..
Ja, zo kan én moet het ook. Ik neig er steeds meer naar om te annuleren ook al weet ik niet wat het alternatief gaat zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Jackssonss schreef op maandag 1 juni 2020 @ 13:16:
Niet geprobeerd, maar waar ga je hem dan kopen? Of zie je er helemaal van af? Ik ga annuleren zodra hij ergens anders op voorraad is.
Besloten mijn reguliere shield 2019 te houden en daarnaast een NAS samen te gaan stellen. Alhoewel wellicht krijg ik deze nog geleverd, want annuleren lukt me ook niet. Echt bizar slechte klantenservice op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
En ondertussen stroomt MP vol )-:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P0MZyxPHGhuJMDLtXtiYQrKd14c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KL2FNH5Ua7q53Ktb1yQciHoS.jpg?f=fotoalbum_large

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:06
Ja op amazon.de zit ook een wederverkoper die met UK pluggen aanbied ;-) met soortgelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:04

Laguna

Connaisseur

Hoop dat ze erin stikken..

Ik heb overigens bij Amazon Nederland besteld, verwachte leverdatum staat op 16-17 juli..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Laguna schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 16:09:
[...]

Ik heb overigens bij Amazon Nederland besteld, verwachte leverdatum staat op 16-17 juli..
Haha! Ik heb nu bij Nvidia én Amazon.nl besteld. Die van Nvidia gaat terug denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Laguna schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 16:09:
[...]

Oh wanneer heb jij de jouwe besteld? Ook 22 mei jl

Scrooge NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Theo27 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 16:21:
[...]

Oh wanneer heb jij de jouwe besteld? Ook 22 mei jl
Nee vandaag.

@Jackssonss in je besteloverzicht.

[ Voor 9% gewijzigd door Laguna op 02-06-2020 18:07 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Ik heb ook vandaag besteld bij Amazon.nl. Waar zie jij die verwachte leverdatum?

@Laguna: bij mij staat dat ze me meer laten weten als ze een bezorgdatum weten. Misschien heb jij geluk.

[ Voor 20% gewijzigd door Jackssonss op 02-06-2020 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik hoef idd maar 6 weken te wachten ;)

Het blijft afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Laguna schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:21:
[...]

Ik hoef idd maar 6 weken te wachten ;)

Het blijft afwachten..
Volgens mij 'wacht' ik al langer zelfs. Het moment dat ik zeker wist dat ik er een wilde en er toen achter kwam dat ie helemaal niet leverbaar is, is al dik twee maanden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Jackssonss schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:25:
[...]

Volgens mij 'wacht' ik al langer zelfs. Het moment dat ik zeker wist dat ik er een wilde en er toen achter kwam dat ie helemaal niet leverbaar is, is al dik twee maanden terug.
Bizar ja.. paar dagen terug was ie even op voorraad bij de MediaMarkt, nu spijt dat ik 'm toen niet besteld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

De status pagina lijkt nu helemaal down, verder lukt annuleren mij ook niet. Vraag me af hoeveel bestellingen ze wel niet gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Jackssonss schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 16:21:
[...]
Haha! Ik heb nu bij Nvidia én Amazon.nl besteld. Die van Nvidia gaat terug denk ik.
Idem _O-

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hpUY4Rb3EV7s_vJBGy-kyEjyCmI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C3dUDFWr8VdaPB6E6edUZMLC.jpg?f=user_large

Uit het niets een mailtje van Nvidia en de Shield is verzonden.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Theo27 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:38:
[Afbeelding]

Same here. Annuleren mislukt dus :+ Misschien dat ik hem dan toch maar hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Snippertje schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:57:
[...]

En je verkoopt die 2e met wat winst :)

Scrooge NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackssonss
Jackssonss schreef op maandag 1 juni 2020 @ 12:45:
[modbreak]

Prima om het hier over de leverproblemen/verwachte levertijd te hebben. Dat houdt het reguliere topic clean :) Probeer echter niet te vervallen in een 'ik ook'-opsomtopic, want daar hebben we helaas niks aan. [/modbreak]
@Michael Knight Om het andere topic niet te vervuilen maakte ik inderdaad een apart topic aan. Wat bedoel je met ‘een ik ook-opsomtopic, daar hebben we helaas niks aan’? Als je het hebt over ervaringen dan is het nogal wiedes dat je laat blijken dat je dezelfde problemen ondervindt. Beetje kinderachtig, als je het mij vraagt, die modbreak.
Snippertje schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:57:
[...]

Nice, hier nog steeds geen mail!

[ Voor 17% gewijzigd door Jackssonss op 02-06-2020 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegro16
Nog geen mail hier, helaas.. Besteld vroeg op 22 mei.

Ingelogged en nog steeds dezelfde melding. Geen enkele datum zichtbaar.

Telefonisch zeiden ze eerder voor de 30e mei.. Still waiting!

[ Voor 89% gewijzigd door Allegro16 op 03-06-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swinnio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 21:13
Mijne ook gisteravond verzonden (besteld 22-5). Eindelijk :)

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Swinnio schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 08:27:
Mijne ook gisteravond verzonden (besteld 22-5). Eindelijk :)
Hopelijk krijg je hem snel. Ik heb 'pas' de 23e besteld, dus ik verwacht dat het nog wel twee weken duurt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsimane
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14:32
Mijne 22 mei besteld, vroeg in de middag maar nog steeds op "Processing"

Gisteren mail van klantenservice ontvangen dat ze niet op voorraad zijn en ze ook geen leverdatum hebben.

Lijkt of de uitleveringen willekeurig zijn aangezien er dus ook mensen zijn die op 23 mei besteld hebben en dus al wel bevestigings mail hebben mbt de verzending.
Heel vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Jackssonss schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 23:21:
[...]

@Michael Knight Om het andere topic niet te vervuilen maakte ik inderdaad een apart topic aan. Wat bedoel je met ‘een ik ook-opsomtopic, daar hebben we helaas niks aan’? Als je het hebt over ervaringen dan is het nogal wiedes dat je laat blijken dat je dezelfde problemen ondervindt. Beetje kinderachtig, als je het mij vraagt, die modbreak.
[...]

Nice, hier nog steeds geen mail!
Ik kan hier heel kort over zijn: je leest het zoals het er staat. Enkel ‘ik ook’-opsomtopics hebben we in het verleden gehad en boden geen meerwaarde. Dat je het hier gaat hebben over de leveringsproblemen (waarbij opgemerkt zal gaan worden wat verwachte levertijden zijn / extra info) is precies wat ‘prima’ is.

Dat je mij meteen kinderachtig noemt. Prima Daar hebben we een topicreport voor. Maar dat wist je ongetwijfeld. ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Michael Knight schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 09:45:
[...]

Ik kan hier heel kort over zijn: je leest het zoals het er staat. Enkel ‘ik ook’-opsomtopics hebben we in het verleden gehad en boden geen meerwaarde. Dat je het hier gaat hebben over de leveringsproblemen (waarbij opgemerkt zal gaan worden wat verwachte levertijden zijn / extra info) is precies wat ‘prima’ is.

Dat je mij meteen kinderachtig noemt. Prima Daar hebben we een topicreport voor. Maar dat wist je ongetwijfeld. ;)
Ik noem jou niet kinderachtig, ik noem je actie kinderachtig. :) Ik vraag slechts om uitleg. Wat je zegt is voor mij niet duidelijk. We hebben het hier over leverproblemen en het is dan juist fijn dat anderen laten blijken ook in dezelfde situatie zitten. 'Ik ook', dus. Ik snap niet wat het probleem is. Ik heb juist dit topic aangemaakt omdat het andere topic niet geschikt is om te praten over leverproblemen en dan is het nog niet goed. :?

Geef dan even aan hoe we wél moeten praten over de leverproblemen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Jackssonss hij heeft het alleen over zeer beknopte "ik ook" posts, dat soort posts hebben inderdaad geen toegevoegde waarde. Zet er dan tenminste bij waar je wanneer besteld hebt en indien beschikbaar een verwachte leverdatum. Volgens mij is dat wat @Michael Knight bedoelde.

[ Voor 10% gewijzigd door Laguna op 03-06-2020 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Theo27 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:38:
[Afbeelding]

Doet jouw track&trace het? Ik krijg de melding: (Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
Theo27 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:59:
[...]

En je verkoopt die 2e met wat winst :)
Nee ik stuur de normale terug, die zit nog binnen de termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Laguna schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 11:09:
@Jackssonss hij heeft het alleen over zeer beknopte "ik ook" posts, dat soort posts hebben inderdaad geen toegevoegde waarde. Zet er dan tenminste bij waar je wanneer besteld hebt en indien beschikbaar een verwachte leverdatum. Volgens mij
Ok, dat had ik dus niet begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Snippertje schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 11:52:
[...]

Doet jouw track&trace het? Ik krijg de melding: (Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
Track & trace werkte bij mij ook niet maar hij is zojuist bezorgd hier.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-06 20:23
Snippertje schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 11:52:
[...]

Even je track- en postcode hier invullen
Track&Trace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Theo27 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:02:
[...]

Track & trace werkte bij mij ook niet maar hij is zojuist bezorgd hier.
Ja bij mij is hij ook zojuist afgeleverd. Dat is lekker onverwachts _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegro16
Nou, dan is mijn gok dat ik nog wel een week moet wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Laatst online: 19:57
Donderdag gekocht bij Amazon Spanje en vandaag binnen voor 225. Prima prijs :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackssonss
@Theo27 @Snippertje Geniet ervan, jongens! Laat even weten hoe ie bevalt.

@Allegro16 Haha, dikke kans.

@earthknake Soms is het leven een beetje oneerlijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:13

Apoca

Array Technology Industry

Net een mailtje gekregen dat het pakketje op de post is gegaan.
Had op 22-05 besteld bij Nvidia zelf :)

[ Voor 10% gewijzigd door Apoca op 03-06-2020 17:02 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegro16
Krijg net een verzendmail.. Al met al 2 weken. Maar goed, hopelijk wel deze week nog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Allegro16 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 20:53:
Krijg net een verzendmail.. Al met al 2 weken. Maar goed, hopelijk wel deze week nog binnen.
Mooi, jij had toch ook de 23e besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegro16
Jackssonss schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:58:
[...]

Mooi, jij had toch ook de 23e besteld?
Nee, 22e, wel eind van dag zag ik. In mijn herinnering was het eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Jackssonss schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 16:47:
@Theo27 @Snippertje Geniet ervan, jongens! Laat even weten hoe ie bevalt.

@Allegro16 Haha, dikke kans.

@earthknake Soms is het leven een beetje oneerlijk... :P
En dit is dus geen inhoudelijke discussie, maar gewoon puur slowchat. :/
Duidelijker kan ik het niet maken: deze gaat dicht.

Mocht je vragen hebben, lees dan eerst nog eens de Quickstart door om te zien of een topic aan de voorwaarden voldoet.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prima om het hier over de leverproblemen/verwachte levertijd te hebben. Dat houdt het reguliere topic clean :) Probeer echter niet te vervallen in een 'ik ook'-opsomtopic, want daar hebben we helaas niks aan.