Hoi allemaal!
Ik heb sinds twee weken een nieuwe Ryzen draaien:
Alles doet het perfect, ik heb alleen 1 gek probleem: hij slaapt niet. Ook het scherm gaat 1s uit en dan meteen weer aan. Als ik de pc handmatig op slapen zet is er niks aan de hand.
Relevante software en hardware die ik gebruik
W10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb in apparaatbeheer afwisselend van de muis, LAN-adapter en toetsenbord ingesteld dat ze de pc niet wakker mogen maken. Ook heb ik de wake-up timers al uit gehad. Ten slotte heb ik de chipset drivers maar geïnstalleerd, maar ook dat helpt niet Ook als ik mijn monitor uitzet gaat de pc niet zelfstandig slapen.
Hebben jullie misschien een idee waar ik kan zoeken?
Ik heb sinds twee weken een nieuwe Ryzen draaien:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 1600 (12nm) Wraith Stealth koeler Boxed | € 108,- | € 108,- |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 113,99 | € 113,99 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | NZXT H210 Zwart/Wit | € 85,90 | € 85,90 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 78,29 | € 78,29 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 108,90 | € 108,90 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 66,90 | € 66,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 561,98 |
Alles doet het perfect, ik heb alleen 1 gek probleem: hij slaapt niet. Ook het scherm gaat 1s uit en dan meteen weer aan. Als ik de pc handmatig op slapen zet is er niks aan de hand.
Relevante software en hardware die ik gebruik
W10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb in apparaatbeheer afwisselend van de muis, LAN-adapter en toetsenbord ingesteld dat ze de pc niet wakker mogen maken. Ook heb ik de wake-up timers al uit gehad. Ten slotte heb ik de chipset drivers maar geïnstalleerd, maar ook dat helpt niet Ook als ik mijn monitor uitzet gaat de pc niet zelfstandig slapen.
Hebben jullie misschien een idee waar ik kan zoeken?