Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke videokaart is het beste voor mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SiebZer
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 04-12-2020
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Videokaart

Wat is je budget?
Ong 250 eur

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet uit

[b]Specificeer het antwoord, waarvoor wil je het gebruiken[b]
Ik wil vooral gamen en miss ooit beginnen aan youtube
[i]Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Ik wil het liefst advies welke videokaart rond die prijs het beste voor mij is.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:28

br00ky

Moderator Harde Waren
En hoe ziet de rest van je systeem eruit? Van alle onderdelen het merk en type. Zo kunnen we er natuurlijk niks mee ;). En welke videokaart(en) dacht je zelf aan?

En gamen, welke games? Welke instellingen? Welke resolutie? En beginnen met youtube? Kijken of filmpjes uploaden? In het geval van het laatste, waar wil je dat mee gaan bewerken?

[Voor 6% gewijzigd door br00ky op 01-06-2020 12:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SiebZer
Ik wil ong 800 uitgeven voor alles in m’n pc. Ik heb zelf nog niks, beginnen met YouTube als in uploaden, verder gwn 1080p op high settings. Zelf dacht ik aan een 1660 super of een 5500xt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Okay, en de rest van de pc heb je allemaal al wel uitgekozen? Want als dat niet zo is, lijkt het mij beter dat allemaal tegelijk te doen in Desktop Aankoopadvies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 15:03
Dat kan inderdaad, 1660s klinkt als realistisch voor 800 euro build.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SiebZer
Jep ik heb al een lijstje gemaakt, maar ik zit een beetje klem met de verhoudingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat maakt niet uit. Juist daarom zou ik een topic aanmaken in Desktop Aankoopadvies. Je krijgt een setje vragen voorgeschoteld. Beantwoord die allemaal en plak je lijstje eronder. Dan krijg je zo volledig mogelijk advies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SiebZer
Ga ik doen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Dan gooi ik dit topic dicht (om te voorkomen dat twee discussies naast elkaar gaan lopen) en zien we je andere wel verschijnen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True