Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Reset patroon secundaire telefoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRIdev
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 20:08
Mijn vraag
Hoe kan ik het patroon van mijn secundaire telefoon, welke in gebruik gaat worden door mijn kinderen, resetten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Na aanschaf van een nieuwe telefoon wil ik mijn oude Xperia X compact door mijn kinderen laten gebruiken. Deze had ik hiervoor al ingericht. Om te voorkomen dat ze ook het patroon van mijn primaire telefoon kennen wilde ik een ander patroon gebruiken. Uiteraard binnen een minuut dat nieuwe patroon vergeten |:(. Inloggen op de telefoon kan ik nog wel mbv van mijn vingerafdruk. De secundaire telefoon werkt wel onder mijn Google account.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
Uiteraard op internet het nodige opgezocht. Ik wil een volledige reset voorkomen. Het lijkt wel mogelijk via een PC het een en ander te resetten, maar ik bang dat het ook teveel effect op mijn nieuwe primaire telefoon gaat hebben.

Wat ik nu allereerst moet voorkomen is dat de secundaire telefoon uitgaat.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 20:34
En hoe weten wij dat die telefoon niet gestolen is oid?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15:32

4POX

Everybody is wired

Patronen. Ik vind dat nog steeds een stom systeem. Je zit een dagje in de trein en je weet van drie vreemde mensen hun inlog patroon.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: augustus 2005

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Inloggen op de telefoon kan ik nog wel mbv van mijn vingerafdruk. De secundaire telefoon werkt wel onder mijn Google account.
Dan kan je toch dat patroon verwijderen/veranderen in de beveiligingsinstellingen?
Edit; dan kan je gelijk dat ding een fabrieksreset geven, krijgen je kinderen een schone telefoon zonder de troep van een van de ouders.

[Voor 23% gewijzigd door FooLsKi op 01-06-2020 12:22]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRIdev
@WEBGAMING Tja, dat is een terechte opmerkingen waar ik geen goed antwoord heb.

@FooLsKi omdat te kunnen doen moet je eerst dat nieuwe patroon invoeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: augustus 2005

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

MRIdev schreef op maandag 1 juni 2020 @ 12:23:
@WEBGAMING Tja, dat is een terechte opmerkingen waar ik geen goed antwoord heb.

@FooLsKi omdat te kunnen doen moet je eerst dat nieuwe patroon invoeren.
Dan moet je 'm resetten via je Google-account. Iesse siempel ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRIdev
@FooLsKi Heb je ervaring of en wat het effect is op mijn primaire telefoon?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 21:20

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
Hoe veel heb je die telefoon al in je handen gehad? Kan je niet toevallig een veeg op het scherm zien wat je een idee geeft?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fietser1997
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 18:17
@MRIdev https://www.gadgetsloud.com/reset-android-phone-when-locked/ dit is de manier om het te doen zonder je google account.
Als je gebruikt maakt van een google account dan kun je specifiek de telefoon die je wil aan klikken resetten zonder dat je daar iets van merkt op je primaire telefoon.
https://www.lifewire.com/...k-screen-password-2740708
Zie link en dan kopje "Reset Your Android Device".
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True