Speakers voor max F250,-

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
hee,

Ik wil voor dit bedrag een paar 'goede' speakers kopen.....
Ik weet dat ik hiervoor geen topkwaliteit kan verwachten, maar mijn budget is nu eenmaal krap :(

Ik wil ze achter m'n oude Kenwood hangen (280 Watt) en ga ze voornamelijk gebruiken voor Techno en Trance-muziek......

Heeft iemand tips en/of goede ervaringen met goedkope speakers??

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Voor dit geld zijn een uitstekend paar RAVELAND of YOKO boxen te verkrijgen bij de lokale gamma of kijkshop!

Verwijderd

Kijk effe bij correct in de koopjes kelder. Daar moeten ze vast wel wat aardigs hebben voor dat budget. Anders goed kijken naar aanbiedingen en uitverkoop.

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 12:00 schreef hervaz het volgende:
Voor dit geld zijn een uitstekend paar RAVELAND of YOKO boxen te verkrijgen bij de lokale gamma of kijkshop!
Wat een dom gelul. doe effe normaal. Yoko kost 50,- of zo.

Eltax zijn wel goede speakers of Jamo.

Verwijderd

Bijvoorbeeld de Eltax C205 voor 99,- pietermannen stuk bij Richersounds...

ff plaatje gezocht.

Afbeeldingslocatie: http://www.richersounds.com/products/images/products/c205.jpg

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Op dinsdag 07 augustus 2001 13:03 schreef delfosso het volgende:

[..]

Eltax zijn wel goede speakers of Jamo.
Ah, je bent te dom om te zien dat ik een grapje maakte...sterkte >:)

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op dinsdag 07 augustus 2001 12:00 schreef hervaz het volgende:
Correctie, Raveland of MArquant! Yoko maakt gene speakers (wel zelfde bedrijf als Marquant, allemaal hetzelfde: Alliedelectronics), paar leuke marquant boxen kosten F300,- Dan heb je er 2, met elk een 12" woofer 4" mid en 1" treble.

Je versterker kan ze zo te horen wel redelijk aansturen. En voor trance/r&B etc. klinken ze voor jou volgens mij prima. Die Eltax dingen lijken groot, maar het zijn mini speakers, kijk maar eens naar de afmetingen. Voor die prijs wil je gewoon boxen met "vette bass" en ze moeten lekker hard gaan -> Marquant. Let er trouwens wel ff op dat je niet standaard kabeltjes gebruikt, gewoon goedkope speaker kabeltjes kopen alleen dat de dikste versies, alleen willen ze nog weleens warm worden en teveel weerstand bieden. Dikke speaker kabeltjes zijn bij de lokale (weer lokaal ja) electronica zaak voor een lage prijs te krijgen. Als je boxen wilt die LANG meegaan (hehe) kun je beter voor IMG Stageline. (kan de link ff niet vinde :( )
-Ik ben niet uit te drukken in geld! (:))
-Gebruik eens normale taal, hoe oud ben je nou.
-Yoko kost F50,- over "dom gelul gesproken", Yoko maakt geen losse speakers (Marquant wel).
-Het was een grapje, (zag je wel aan dat uitroepteken) en jij gaat er toch op in, dus ontken maar niet dat jij nu degene bent die "dom gelul" praat.
Pagina: 1