Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fb_consultancy
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Hallo,

Ik heb mijn stage in de UK gedaan by een online pharmacy en heb succesvol hun omzet met 50K verhoogd.

Mijn stage is ten einde en heb interesse getoond om bij hun permanent aan de slag te gaan.

Vervolgens wilden ze mij een tijdelijk contract aanbieden met zicht op een permanent contract. Ik heb gezegd dat ik met een tijdelijk contract akkoord ga voor 2 dagen per week (pro rata) totdat ik afgestudeerd ben en een transitie naar een vaste baan in het contract opgenomen will hebben.

Nu heb ik drie websites vergeleken voor salarissen in the UK en kwam uit of een jaarsalaris van £30K gemiddeld wat neerkomt op £2500 per maand.

Ze zouden mij deze week bellen om wat vragen te stellen en ik vermoed dat het ik vragen krijg over wat ik wil verdienen.
Ik weet niet echt wat ik hierop moet gaan zeggen omdat ik niet te veel wil vragen maar ook niet te weinig.

Hoop dat iemand wat advies voor mij heeft.

Alvast bedankt!

[Voor 4% gewijzigd door fb_consultancy op 01-06-2020 10:27]

Alle reacties

Acties:
  • +3Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Laat hun het eerst aanbod doen en zeg dan dat je erover na wil denken. Vergeet hierbij niet naar de secundaire arbeidsvoorwaarden te vragen.

https://www.kalzumeus.com...otiation-with-josh-doody/

[Voor 85% gewijzigd door marshallq op 01-06-2020 11:36]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-01 14:38

Basszje

Reisvaap!]

Je beantwoord je eigen vraag? Ik kan mij voorstellen dat je als student en weinig inzetbaar niet al te hoog wilt gaan zitten. Als ze je willen dan zou ik ook niet te laag gaan vragen. Als ze 'nee' zeggen kan je altijd nog gaan verlagen.

Tweede, ik weet niet hoe lang je nog moet met studie, maar ik zou proberen in het contract laten opnemen dat bij volwaardig in dienst gaan ook een forse salarisverhoging hoort. Als je er eenmaal zit zijn dat soort zaken altijd moeilijker te regelen en dat is een mooi moment. ( Kan je ook mooi verpakken als leerdoelen, hoe meer ervaring hoe waardevoller e.d. )

( Het e.e.a lijkt mij ook behoorlijk afhankelijk of je in een grote stad zit of niet, ivm hoge leefkosten / huur etc ) .

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28
Waar in de UK is een belangrijke vraag. Central London zijn andere salarissen dan "up North". Beste manier om een idee te krijgen is via vergelijkbare vacatures.
Salaris onderhandlingen gaan inderdaad altijd uit van jaarsalaris (geloof dat in NL vaker over maandbedragen wordt gesproken?).
Secundaire voorwaarden: private healthcare, pension contribution, bonus en commission (dat laatste indien van toepassing).

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fb_consultancy
Bedankt voor de antwoorden.

@Basszje Ik werk momenteel vanuit Nederland vanwege het coronavirus en studeer deze maand af maar moet nog een herexamen doen in Augustus. Dus wil eerst drie weken vakantie nemen na mijn stage en daarna parttime gaan werken voor 2-4 dagen (pro rata) en dan in vast dienst treden in Augustus/September.

Ik denk dat ik gewoon ga zeggen dat volgens de industrie normen 30K normaal is. Alhoewel de salarissen in de midlands lager zijn dan in London.

Denk niet dat ik meer kan vragen dan dat...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fb_consultancy
@Caeruleus Het is in Nottingham, ik zag dat de salarissen daar wel lager liggen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Caeruleus
Ik heb ff snel op LinkedIN gekeken, zowel regio Nottingham en London. Ik denk dat 30K in Nottingham aan de hoge kant is voor een starter maar als ze je al kennen en weten wat je toegevoegde waarde is dan kun je het natuurlijk altijd vragen. Zeker als je er nog niet woont, het moet wel een beetje lonen om deze kant op te komen ;)
Kijk ook hoe makkelijk/moeilijk het is om terug te reizen naar NL voor familiebezoek. Sinds FlyBe failliet is zijn er minder vluchten naar regionale vliegvelden en vanaf Nottingham is het ook ff rijden naar Hull/Harwich/Dover voor ferry's

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fb_consultancy
@Caeruleus Thanks!

Denk dat 30K inderdaad misschien wat aan de hoge kant is. Alhoewel iemand anders op reddit het volgende zei.
Go for £35-40K if you're happy and comfortable with that. Will leave you with above-average when they go down a bit. The trick in salary negotiation when starting out is knowing you're worth it. If you increased revenue by £50K while interning, imagine what you can do while having the job for real. You could even try to negotiate a deal with a bonus or pay raise when reaching +XX%/+£XXK revenue within 6 months.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• retoohs
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 00:02
Ik zou bruto niet teveel verwachten van een startende marketing baan in de UK, dit ligt lager dan in NL (er zullen vast veel verschillen zijn per locatie en industrie). Het grote verschil is wel dat je daar netto veel meer over houd. Ga je straks in de UK loonbelasting afdragen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoepertje
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-05 09:17
Ik zou persoonlijk zelf nooit het eerste 'bod' doen voor de hoogte een salaris.
Het bedrijf wil jou aannemen en weet ook ongeveer wat dat mag kosten.
Het zou zonde zijn als je jezelf onderschat omdat je een starter bent. Het is natuurlijk wel goed om je te verdiepen wat realistisch is en dat doe je nu ook. :D
Op moment heb je nog niet je diploma, dus dat maakt het wat lastiger om de hoogte te bepalen.

[Voor 3% gewijzigd door Zoepertje op 02-06-2020 11:00]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fb_consultancy
@zoepertje @retoohs @Caeruleus

Ze hebben mij zojuist een aanbieding gedaan van 6800pa voor 2 dagen per week vanaf Juli.

En een voltijdbaan vanaf September maar dan moet opnieuw het salaris besproken worden.

Ik heb geen idee of dit te weinig is...

Hoop dat iemand mij hier wat meer info kan geven.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Caeruleus schreef op maandag 1 juni 2020 @ 12:20:
Kijk ook hoe makkelijk/moeilijk het is om terug te reizen naar NL voor familiebezoek. Sinds FlyBe failliet is zijn er minder vluchten naar regionale vliegvelden en vanaf Nottingham is het ook ff rijden naar Hull/Harwich/Dover voor ferry's
Nottingham heeft East Midlands Airport (EMA) op 25 km afstand, en Birmingham International (BHX) op 80 km afstand. EMA heeft geen treinstation, maar BHX wel en moet wel te doen zijn (ik heb in de 90er jaren 3 jaar in het nabij-gelegen Leicester gewoond).

£25-30k per jaar is geen vetpot, maar moet te doen zijn in de Midlands.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Caeruleus
Ik heb ook geen idee of dit weinig is maar het is in ieder geval een heel stuk minder dan wat jij in gedachte had :o
Voor het geval je niet helemaal thuis bent in de Engelse termen. pa = per annum = per jaar.
Dus 6800 / 2 * 5 = £17000 per jaar bij voltijd. Dat gaan ze natuurlijk nooit verdubbelen als je weer over je salaris gaat onderhandelen in September.
Je zult dus moeten afwegen hoe graag je naar Engeland wil verhuizen (en hoe graag je specifiek deze baan wil). Het lijkt erop dat je het voor het geld niet echt hoeft te doen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Caeruleus schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:06:
Ik heb ook geen idee of dit weinig is maar het is in ieder geval een heel stuk minder dan wat jij in gedachte had :o
Voor het geval je niet helemaal thuis bent in de Engelse termen. pa = per annum = per jaar.
Dus 6800 / 2 * 5 = £17000 per jaar bij voltijd. Dat gaan ze natuurlijk nooit verdubbelen als je weer over je salaris gaat onderhandelen in September.
Je zult dus moeten afwegen hoe graag je naar Engeland wil verhuizen (en hoe graag je specifiek deze baan wil). Het lijkt erop dat je het voor het geld niet echt hoeft te doen.
Ik had de laatste post van de TS gemist :)

Het lijkt me inderdaad problematisch. Ik vermoed dat ze geen enkele toezegging willen doen ivm de Covid-19 situatie. Het is ook geen goed moment om naar het VK te verhuizen, het is geen goede situatie hier qua economie en volksgezondheid.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• fb_consultancy
@Caeruleus @gambieter

Misschien moet ik het het toch maar niet doen of nog een tegenbod doen.

Had net even via zo'n calulator een berekening gemaakt maar dat klop volgensmij niet... aangezien er geen tax afgaat.

Wat zou een reeel tegenbod zijn?

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05 22:02
Shoprevieuw schreef op maandag 1 juni 2020 @ 10:26:
Hallo,

Ik heb mijn stage in de UK gedaan by een online pharmacy en heb succesvol hun omzet met 50K verhoogd.

Mijn stage is ten einde en heb interesse getoond om bij hun permanent aan de slag te gaan.

Vervolgens wilden ze mij een tijdelijk contract aanbieden met zicht op een permanent contract. Ik heb gezegd dat ik met een tijdelijk contract akkoord ga voor 2 dagen per week (pro rata) totdat ik afgestudeerd ben en een transitie naar een vaste baan in het contract opgenomen will hebben.

Nu heb ik drie websites vergeleken voor salarissen in the UK en kwam uit of een jaarsalaris van £30K gemiddeld wat neerkomt op £2500 per maand.

Ze zouden mij deze week bellen om wat vragen te stellen en ik vermoed dat het ik vragen krijg over wat ik wil verdienen.
Ik weet niet echt wat ik hierop moet gaan zeggen omdat ik niet te veel wil vragen maar ook niet te weinig.

Hoop dat iemand wat advies voor mij heeft.

Alvast bedankt!
IMO.. basis salaris boeit niet als ze je een contract aanbieden. Het is zowiezo beter dan wat je bij de meeste bijbaantjes zult krijgen, als eerste.

Maar bovenal - gewone stage omzetten in een contract is op zich al heel veel waard voor je CV. Dat zegt iets over wat je kunt, maar is ook 'echte' werkervaring die je straks mee kunt nemen als je eenmaal verder gaat solliciteren na je afstuderen.

Zoiets kan je straks prima (afhankelijk van factoren als niveau/branche/soort functie) best 100-500/maand extra gaan opleveren tegenover andere afgestudeerden die braaf vakkenvuller waren. Kan zichzelf dan prima gaan uitbetalen.

edit: het lijkt je toch meer te gaan om salaris/baan na afstuderen. In dat geval zou ik zeggen, kijk goed om je heen en denk ook na wat je echt wilt.
Met een onzekere brexit en corona-ontwikkeling, is er totaal geen garantie dat je er in januari nog zit/kunt komen. Ongeacht alles van ontwikkeling, salaris, etc. Al die risico's zullen bij dat bedrijf ongetwijfeld ook afgewogen worden.
Ook is het maar de vraag of je per augustus het tentamen kunt afnemen bijvoorbeeld als de verschillende vakantiegangers de 2e golf mee naar huis gaan nemen, met risico dat je het niet haalt als het wel doorgaat.

Het is misschien wat doom-denkerig, puur om aan te geven dat zowel voor jou als het bedrijf er momenteel heel veel risico in de markt zit. Dus bekijk het puur vanuit een betaalde leerervaring, maar vooral niet voorsorteren op hoe/wat na je afstuderen. Daarvoor zijn er teveel significante onzekere factoren binnen de komende 3-6 maanden die alles kunnen omgooien.

[Voor 22% gewijzigd door Xanaroth op 03-06-2020 14:26]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Shoprevieuw schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:54:
@zoepertje @retoohs @Caeruleus

Ze hebben mij zojuist een aanbieding gedaan van 6800pa voor 2 dagen per week vanaf Juli.

En een voltijdbaan vanaf September maar dan moet opnieuw het salaris besproken worden.

Ik heb geen idee of dit te weinig is...

Hoop dat iemand mij hier wat meer info kan geven.
Dat is het absolute minimumloon:
https://www.gov.uk/national-minimum-wage-rates

8,72 * 37,5 * 52 = 17.000 pond per jaar bij voltijd
Geeft 6800 per jaar bij 2 werkdagen per week.

Je kan beter de straat gaan vegen zo.

Als dit aangeeft hoe serieus ze met je zijn, zou ik wat sollicitaties elders er uit gaan gooien. Je gaat er misschien wat wisselgeld bij krijgen als je fulltime gaat, maar als je elders vanaf dag 1 wel een normaal salaris ontvangt, dan win je heel snel die tussenperiode waar je 2 dagen per week mag werken terug.

Misschien wil je geeneens een tegenbod doen, maar gewoon aangeven dat je in je stageperiode dacht dat je wel had laten zien dat je meer waard was dan minimumloon en dat je die insteek niet waardeert en dat je graag een carriere ziet bij hen, maar dat dat op deze manier onmogelijk word gemaakt.

[Voor 32% gewijzigd door Hooglander1 op 03-06-2020 14:23]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:13
Zou voor de zekerheid navragen hoe dat zit. 8 a 9 pond per uur verdient een kassamedewerker in de UK.

• Caeruleus
Shoprevieuw schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:15:
@Caeruleus @gambieter

Misschien moet ik het het toch maar niet doen of nog een tegenbod doen.

Had net even via zo'n calulator een berekening gemaakt maar dat klop volgensmij niet... aangezien er geen tax afgaat.

Wat zou een reeel tegenbod zijn?

[Afbeelding]
Die berekening is niet correct, je rekent daar een voltijd salaris van 6800 (dat bedrag bieden ze jou voor 2 dagen = 15 uur) naar een 16 uur salaris.
Bij £6800 per jaar betaal je geen belasting, dat doe je namelijk over salaris > £12500

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 09:13

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Xanaroth schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:16:
[...]

IMO.. basis salaris boeit niet als ze je een contract aanbieden. Het is zowiezo beter dan wat je bij de meeste bijbaantjes zult krijgen, als eerste.

Maar bovenal - gewone stage omzetten in een contract is op zich al heel veel waard voor je CV. Dat zegt iets over wat je kunt, maar is ook 'echte' werkervaring die je straks mee kunt nemen als je eenmaal verder gaat solliciteren na je afstuderen.

Zoiets kan je straks prima (afhankelijk van factoren als niveau/branche/soort functie) best 100-500/maand extra gaan opleveren tegenover andere afgestudeerden die braaf vakkenvuller waren. Kan zichzelf dan prima gaan uitbetalen.
Veel aannames, weinig feiten.
"Heel veel waard voor je CV". Volgens wie? Misschien dat de één het meeneemt, en er wat vragen over stelt, maar in dienst treden bij het stagebedrijf is voor mij meer een "had geen zin om verder te zoeken" signaal.

Het salaris beter dan bij andere bijbaantjes? Ook niet echt. 241 pond/maand voor 16 uur per week? 270 euro per maand voor 64 uur? 4,21 euro per uur? Dat is (pardon TS) echt peanuts. Als dat het bod is, dan willen ze een slaaf, geen medewerker. En met die mentaliteit, zou ik er al helemaal niet fulltime in dienst willen treden!

Dan kun je in die 64 uur per maand gewoon lekker zelf projecten op gaan zetten, of freelance aan de werk voor andere bedrijven. Dat gaat heel wat meer opleveren voor je CV.
Of je gaat inderdaad "braaf vakkenvullen", en dan haal je die 100-500 euro per maand die jij schetst als potentiële meerverdiensten er nu al uit, ipv na afstuderen. Geen idee hoe oud TS is, maar stel je verdient bij de AH 8 euro per uur als 19-jarige, dan verdien je per maand al 512 euro per maand, ipv een measly 241.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Caeruleus
Jeroenneman schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:28:
[...]

Veel aannames, weinig feiten.
"Heel veel waard voor je CV". Volgens wie? Misschien dat de één het meeneemt, en er wat vragen over stelt, maar in dienst treden bij het stagebedrijf is voor mij meer een "had geen zin om verder te zoeken" signaal.

Het salaris beter dan bij andere bijbaantjes? Ook niet echt. 241 pond/maand voor 16 uur per week? 270 euro per maand voor 64 uur? 4,21 euro per uur? Dat is (pardon TS) echt peanuts. Als dat het bod is, dan willen ze een slaaf, geen medewerker. En met die mentaliteit, zou ik er al helemaal niet fulltime in dienst willen treden!

Dan kun je in die 64 uur per maand gewoon lekker zelf projecten op gaan zetten, of freelance aan de werk voor andere bedrijven. Dat gaat heel wat meer opleveren voor je CV.
Of je gaat inderdaad "braaf vakkenvullen", en dan haal je die 100-500 euro per maand die jij schetst als potentiële meerverdiensten er nu al uit, ipv na afstuderen. Geen idee hoe oud TS is, maar stel je verdient bij de AH 8 euro per uur als 19-jarige, dan verdien je per maand al 512 euro per maand, ipv een measly 241.
Ze bieden £6800 per jaar voor 2 dagen per week (15 uur per week). Dat is £566 per maand of ongeveer £8.72 per uur wat exact het minimumloon is voor personen van 25 jaar en ouder.

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-05 12:46

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik heb een advies mbt tot de onderhandeling.
Altijd hoog inschieten, als ik het goed hoor willen ze je graag.
Je kan er alleen aan verliezen als je te laag inschiet.
Mochten ze geen tegenbod willen doen kan je altijd terugkomen met een lager bod.
Maar dan ben je wel meer bekend met wat ze willen betalen.

Als je niet het eerste bod wil doen, zeg dan dat je verwacht dat het zeker markt-competitief moet zijn aangezien je al mogelijkheid x, y, z, hebt.

Je kan er ook over nadenken om freelance te doen dan kan je je tijd beter indelen en kan je een hogere prijs vragen. Maar goed op jonge leeftijd weet ik niet of je die stap al wil maken. Je kan trouwens altijd mensen op linkedin een berichtje sturen om te vragen wat zij denken dat markt-competitief is.

Over de bedragen kan ik niks zeggen.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 09:13

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Caeruleus schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:38:
[...]

Ze bieden £6800 per jaar voor 2 dagen per week (15 uur per week). Dat is £566 per maand of ongeveer £8.72 per uur wat exact het minimumloon is voor personen van 25 jaar en ouder.
Je hebt gelijk, de tool screenshot klopt inderdaad niet. Blijft over: ze bieden dus echt het minimale. Dat geeft niet veel vertrouwen in de samenwerking. Je hebt ze 50K opgeleverd, en wat ben je voor ze waard? Evenveel als de laagstbetaalde medewerker mogelijk. :'(

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fb_consultancy
Bedankt voor alle reacties!

Ik weet nu iniedergeval zeker dat ik hier niet meer akkoord moet gaan.

Wil ze het volgende sturen...
After careful consideration of the offer and comparing the Industry standards from Glassdoor and multiple other sources across the UK, the average salary for a digital marketer should be ±£30.000pa.

During my internship, I have worked very hard on multiple tasks, in particular, Facebook ads which have added ±£50K so far.

These include:
  • Creating new ad sets within the Facebook ads manager
  • Identifying demographics and interests for Tower Health's products
  • Create highly targeted ad campaigns
  • Monitoring and controlling of ad campaigns effectiveness
Bear in mind that I would be able to do these tasks autonomously meaning I could gradually take over from (X) resulting in significant cost savings.

I would love to work at your company but with the current offer, I cannot agree.

Kind regards,

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

During my internship, I have worked very hard on multiple tasks, in particular, Facebook ads which have added ±£50K so far.
Ik zou wat minder te loop gaan met dat specifieke getal. Het zegt niet zoveel ( je hebt je werk gedaan ) en is het ook makkelijk te weerleggen of in een welles/nietes conversatie te komen.

Hou het op de gemiddelde salarissen, dat je 'value' hebt gebracht enzo, maar doe het allemaal niet te specifiek.

Je tekst lekt trouwens je werkgever, of een van je klanten of tools ;)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• CyberMania
  • Laatst online: 05-12-2021
Omzet != winst. Dus ik zou vooral inspelen op hoe jij zelf gaat terugverdienen op korter termijn.
Want 30.000 pond vragen op een omzetverhoging (geen winstverhoging!) van 50.000 is nog al wat en dat is puur je salaris, de werkelijke kosten liggen voor het bedrijf natuurlijk hoger (verzekeringen, sociale premies etc).

[Voor 67% gewijzigd door CyberMania op 03-06-2020 15:47]

• fb_consultancy
@Basszje @CyberMania

Heb wat dingen veranderd, is dit beter of zou ik meer over de korte termijn in de email moetten zetten?
Dear X,

Thank you very much for the offer. I would be excited to stay with the team, but after careful consideration, I do not believe the offer matches my skillset and qualifications. It should be closer in the range of 12k p.a. based on 2 days a week or 30k based on a full time contract.

During my internship, I have shown I can take on most tasks X is currently performing for the company which could generate significant cost savings as well as revenue increase. The Facebook ads I ran generated already ±£50K from retargeting ads. I have, moreover, made numerous suggestions to X to further optimise our ad campaign effectiveness and I am able to take over the following tasks:
  • Creating new ad sets within the Facebook ads manager
  • Identifying demographics and interests for X products
  • Create highly targeted ad campaigns
  • Monitoring and controlling of ad campaigns effectiveness
I look forward to your feedback.

Kind regards,

• CyberMania
  • Laatst online: 05-12-2021
Shoprevieuw schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:48:
@Basszje @CyberMania

Heb wat dingen veranderd, is dit beter of zou ik meer over de korte termijn in de email moetten zetten?

[...]
Nee geen goede mail. Besteed een zin aan: jullie kennen mij al als een goede collega met een goede werk ethic en weten dat ik m'n werk goed doe (maar dan wat meer sugar coated ipv arrogant natuurlijk).
En een zin aan waarom jij zo graag bij het bedrijf wilt blijven werken wat vind jij zo leuk aan ze. En dan afsluiten met we willen allebei hetzelfde dus het moet wel lukken er samen uit te komen toch, alleen dit salaris is voor mij net te laag. Welke oplossingen zouden we kunnen bedenken bijv. aanvullende werkzaamheden etc.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21:43
Wellicht kun je "Creating new ad sets within the Facebook ads manager" weglaten, het spreekt natuurlijk voor zich dat je dat kan als je ook campagnes kunt maken. Misschien kun je wat toevoegen over je retargeting skills, à la; "Setting up complex retargeting structures tying into the customer journey to maximize ROAS".

Sowieso zou ik niet je revenue vermelden. ROAS is king in social advertising, en als je ROAS wat aan de lage kant was zou ik überhaupt niet beginnen over de gegenereerde omzet.

• fb_consultancy
@Bulder

Helaas te laat heb de email al verstuurd.

Je heb gelijk ROAS is king maar de ROAS was x14 dus dat was ook niet echt slecht.

• retoohs
Shoprevieuw schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:18:
Bedankt voor alle reacties!

Ik weet nu iniedergeval zeker dat ik hier niet meer akkoord moet gaan.

Wil ze het volgende sturen...

[...]
Ik zou er niet teveel waarde aan hechten dat je hun 50k hebt opgeleverd. Het is natuurlijk wel goed werk, vooral als stagair, maar dat betekend niet meteen dat je opeens heel veel geld waard bent.

Ik heb als marketeer ook campagnes en producten opgezet die mijn toenmalige werkgever misschien wel een miljoen hebben opgeleverd. Maargoed, je doet het niet alleen, de producten die je verkoopt zijn niet van jouw. Als het mis gaat (ook vaak gebeurd) trekken ze het ook niet van je salaris af.

Wel goed dat je een tegenbod hebt gedaan. 17k nu misschien niet zo boeiend omdat het een bijbaantje is maar het zegt vaak veel over hoe de werkgever is.
Mijn ervaring zegt dat als je nu al zo hard genaaid wordt dat het in de toekomst ook niet zo snel meer goed zal komen met een normaal salaris. Of in ieder geval altijd een gevecht zal blijven.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:51
Salaris van een marketeer hoort veel meer te hangen op resultaat ;) Net zoals als je werkt in de sales. Niet presteren, niks of weinig verdienen. Iedereen pretendeert tegenwoordig een goede marketeer te zijn zeg maar. En wat versta je onder marketeer? Beetje Adsense inkopen en plaatsen is naar mijn inziens geen marketeer. Marketeer omvat alles, dus ook linkbuilding, content maken, reclames verzinnen, affiliating etc etc.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fb_consultancy
Hee nogmaals bedankt voor alle reacties!

Na mijn laatste email verstuurd te hebben heb ik de volgende email terug gekregen.

Hi X,

Thank for your email.

On reflection I would have complained!

I am sorry about this but I was given the wrong numbers, so your offer was based on the wrong information I do apologise about that.

However, whilst I agree completely with the revenue generated, COVID 19 has driven more revenue online.

I have had a look at it again with the correct numbers and I will start you off on a starting Salary of £22000pa pro rata for 2 days a week , so £8700 pa.

But because of your hard work and the things you have done to improvement the online sales, I will increase this to a starting salary for your 2 days to £10000pa for July and August.

When we discuss the UK role at the end of August, we can provide an improved offer.

I hope this meets with your approval.

Regards

• CryptoNL
Shoprevieuw schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 20:43:
Hee nogmaals bedankt voor alle reacties!

Na mijn laatste email verstuurd te hebben heb ik de volgende email terug gekregen.

Hi X,

Thank for your email.

On reflection I would have complained!

I am sorry about this but I was given the wrong numbers, so your offer was based on the wrong information I do apologise about that.

However, whilst I agree completely with the revenue generated, COVID 19 has driven more revenue online.

I have had a look at it again with the correct numbers and I will start you off on a starting Salary of £22000pa pro rata for 2 days a week , so £8700 pa.

But because of your hard work and the things you have done to improvement the online sales, I will increase this to a starting salary for your 2 days to £10000pa for July and August.

When we discuss the UK role at the end of August, we can provide an improved offer.

I hope this meets with your approval.

Regards
Ik lees geen antwoord op mijn vraag :9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Daarom dus nooit concrete cijfers noemen.

• fb_consultancy
Zou ik nog een keer proberen om een verhoging te vragen?

Als ik het goed heb berekent zou dit op 25K per jaar neerkomen bij een fulltime baan.

@CryptoNL Wat bedoel je precies?

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 21:51

Theo

moederbord

Shoprevieuw schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 07:17:

Als ik het goed heb berekent zou dit op 25K per jaar neerkomen bij een fulltime baan.

Die 10K aan jaarsalaris voor twee dagen is het de huidige wisselkoers 11.200 euro per jaar. Ik neem aan dat dit inc evt vakantiegeld is en andere zaken. Dat is dus 864 euro per maand. Ik neem aan dat je 16 uren per week werkt. En ik neem aan dat je minimaal 4 weken aan betaalde vakantiedagen hebt.
fb_consultancy
Als je in Nederland als iemand van 23 jaar of ouder in de supermarkt achter de kassa gaat zitten levert je dat 824 euro per maand op. Hun aanbod is dus niet echt heel royaal.

Maar in Nederland mag je over die 824 euro als kassamedewerker belasting betalen. Niet veel, maar van die 824 euro blijft er netto 765 euro over. Je moet uitzoeken hoe het internationaal inkomstenbelastingstelsel in elkaar zit, ook nu met de Brexit. Als jij onder het UK stelsel valt en je daarmee NL vrijstelling krijgt dan is jouw loon 864 euro netto. Ter vergelijking; iemand die in NL bruto 935 euro per maand verdient houdt netto ook 864 euro over. Bruto is dit iets meer dan 30K per jaar, en dat is niet slecht voor een bijbaan :)

7400 Wp op het dak

• CryptoNL
Shoprevieuw schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 07:17:

Wat doe je precies als marketeer? Velen noemen zich zo, maar zijn geen marketeer.

• Awaken1
  • Laatst online: 24-05 12:46

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

CryptoNL schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:52:
[...]

Wat doe je precies als marketeer? Velen noemen zich zo, maar zijn geen marketeer.
In zijn brief beschrijft hij een deel van zijn werkzaamheden.
Het is voornamelijk online/facebook ads.

De rol van een marketeer is het creëren van vraag dus dat lijkt te lukken.
These include:
Creating new ad sets within the Facebook ads manager
Identifying demographics and interests for Tower Health's products
Create highly targeted ad campaigns
Monitoring and controlling of ad campaigns effectiveness

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kevinns
  • Laatst online: 21:09
Naar mijn ervaring is 25K als startsalaris in de UK (afgezien van Londen) redelijk normaal en als bijbaan zelfs vrij goed. Ik snap dat ze je nu nog geen beloftes willen doen wat betreft de periode na augustus maar dat is iets wat ik juist wél al zou proberen af te dwingen. Anders gaan ze zonder twijfel zeggen: "ja ik vind je ook veel meer waard, maar vanwege HR regels kunnen we écht niet meer dan X% loonsverhoging geven". Die grappen heb ik ook al meegemaakt.

Dus in plaats van inzetten op loonsverhoging nu, zou ik inzetten op een minimale loonsverhoging later.

(Anders is het misschien gewoon een leuke bijbaan voor nu, maar niet meer dan dat)

[Voor 9% gewijzigd door Kevinns op 04-06-2020 09:22]

• fb_consultancy
@CryptoNL

Ik ben verantwoordelijk voor het verzinnen van campagnes voor o.a. Facebook ads. Wat betekent audience reseach, creëren van adsets en creatives. En nog veel meer taken...

• fb_consultancy
@Kevinns

Dat is inderdaad een goede tip.

Ze hebben het nu alleen over een improved offer maar dat zegt weinig...

• CryptoNL
Shoprevieuw schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:22:
@CryptoNL

Ik ben verantwoordelijk voor het verzinnen van campagnes voor o.a. Facebook ads. Wat betekent audience reseach, creëren van adsets en creatives. En nog veel meer taken...
Dat werk heb ik ook gedaan, alleen denk ik dat je als ''marketeer'' (als je dat al zo mag noemen) veel meer afgerekend moet worden op je resultaten zonder een salaris wat iedere maand terugkomt. Juist om de betere marketeers te onderscheiden van de gemiddelde marketeers. Het gaat immers puur om de pegels als marketeer.

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21:43
CryptoNL schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:46:
[...]

Dat werk heb ik ook gedaan, alleen denk ik dat je als ''marketeer'' (als je dat al zo mag noemen) veel meer afgerekend moet worden op je resultaten zonder een salaris wat iedere maand terugkomt. Juist om de betere marketeers te onderscheiden van de gemiddelde marketeers. Het gaat immers puur om de pegels als marketeer.
Alleen als performance marketeer. Als je meer in de branding hoek zit word je echt niet afgerekend op directe revenue. Sowieso, de enige bedrijven waar marketeers werken die zich zowel met content schrijven, link building als "reclames verzinnen" bezighouden, zijn kleine MBK'tjes waar geen budget voor specialisten is.

• CryptoNL
Bulder schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:42:
[...]

Alleen als performance marketeer. Als je meer in de branding hoek zit word je echt niet afgerekend op directe revenue. Sowieso, de enige bedrijven waar marketeers werken die zich zowel met content schrijven, link building als "reclames verzinnen" bezighouden, zijn kleine MBK'tjes waar geen budget voor specialisten is.
Mijn ex-werkgever deed 10 miljoen per jaar hoor :) Lijkt mij geen klein MKBertje. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
CryptoNL schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:36:
[...]

Mijn ex-werkgever deed 10 miljoen per jaar hoor :) Lijkt mij geen klein MKBertje. :+
Euhh: https://www.rvo.nl/subsid...nvraag-indienen/mkb-toets

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Laatst online: 26-05 14:18
@Shoprevieuw Ze zijn dus al omhoog gegaan van £6800 pa voor 2 dagen naar £10000 pa voor 2 dagen. Dat is al een verhoging van 47%. Ik zou dat gewoon accepteren. Is prima voor een all-remote rol tijdens je afstuderen.

Nu accepteren betekent echt niet dat je de full UK rol straks ook moet accepteren. Mochten ze echt met een heel laag offer komen kun je dat altijd weigeren en gewoon in NL gaan solliceren of ergens anders in de UK. Het lijkt erop dat je er super op gefocussed bent om voor deze baan te kiezen waarom is dat? Er is zoveel keuze. Je kunt altijd verder kijken na augustus.

HD4Life @ Full-HD

• fb_consultancy
@Davidshadow13

Ik denk ook dat ik het gewoon ga accepteren.

Ben gefocussed op de rol omdat ik het werk opzich goed aankan en ik veel vrijheid krijg om ideeën door te voeren en het werk/sector mij bevalt.

Echter vraag ik mij wel af hoe het zit met loonbelasting aangezien ik vanuit NL werk natuurlijk...

Verder zit ik er aan te denken om @Kevinns idee te mailen naar hun.
Ik snap dat ze je nu nog geen beloftes willen doen wat betreft de periode na augustus maar dat is iets wat ik juist wél al zou proberen af te dwingen. Anders gaan ze zonder twijfel zeggen: "ja ik vind je ook veel meer waard, maar vanwege HR regels kunnen we écht niet meer dan X% loonsverhoging geven". Die grappen heb ik ook al meegemaakt.
Zou ik ook een clausule laten opnemen dat ik vanaf Augustus vast in dienst treed?

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Qwerty-273

Meukposter

Voor belastingen heeft de belastingdienst behoorlijk goede informatie online staan. De meest voorkomende situaties (wonen in NL en werken in BE of DE) zijn verder in detail uitgewerkt.
https://www.belastingdien...f-werken-buiten-nederland

Maar ook voor de UK kan je verder door klikken naar deze publicatie (ingezetenen in NL die inkomsten ontvangen uit het buitenland).
https://www.belastingdien...ragsstaten_ib_ingezetenen

Wat je wel duidelijk voor jezelf moet hebben is je "werkland". Werk je in de UK of in NL (voor een bedrijf in de UK) dat maakt namelijk wel behoorlijk wat verschil.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | Met 2 armen heb je meer armen dan de gemiddelde mens.

• fb_consultancy
Heb net mijn vrienden van de belastingdienst gebeld en die zeggen dat ik belasting in Nederlands moet betalen aangezien ik mijn werk vanuit Nederland uitvoer....

• fb_consultancy
Heb de volgende reactie ontvangen.

Is een beetje vaag, weet niet goed wat ik moet doen...

De eigenaar heeft meerdere bedrijven.

Update:

Hi X,

Jason and I have spoken and whilst we would like to pay you to this level, it must be a performance monitored package.

Therefore, I would like to propose that we manage to split your time and offer you a joint role with (company x) managing their social media platforms and building relationships with their distributors.

If this is acceptable to you, we think we can offer you a package that will bring us both rewards to (Company 1) and (Company 2)

Regards

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Shoprevieuw schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:58:
Is een beetje vaag, weet niet goed wat ik moet doen...
Jup.

• retoohs
Shoprevieuw schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:44:
Heb net mijn vrienden van de belastingdienst gebeld en die zeggen dat ik belasting in Nederlands moet betalen aangezien ik mijn werk vanuit Nederland uitvoer....
Dat is wel balen want de salarisen zijn in de UK zijn een stuk lager omdat je daar veel meer netto overhoud.

Wat betreft die laatste mail, misschien is het handig om dit telefonisch te bespreken zodat ze het uit kunnen leggen.

• fb_consultancy
@retoohs

Dit is de laatste update.

Denk dat ik dit maar gewoon moet accepteren.

Ga in September toch daarheen om vanuit de UK te werken
Hi Dylan

We would be able to offer you 2 contracts for working at X and X

Your time would be spent equally 2.5 days a week for each company on a contract basis per company.

You have requested to earn more as you stated “you earn a lot for the company” therefore we have decided we can offer you a position where you can earn more based on performance.

An equivalent base salary of £17500 per annum plus the rental accommodation of £385 per month gives an equivalent basic £22,120.

In addition, once the minimum KPI’s for the companies are met( which we know you can achieve), a bonus scheme earning you £250-£850 a month will allow you to be paid on results.

This will take your overall package to £25,000 - £32,000 per annum depending on performance.

This package offers the company and you a good compromise based on performance.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• retoohs
Mooi resultaat toch? Zo'n bonus kan heel goed uitpakken als de KPI's realistisch zijn.

Het werken voor twee bedrijven / managers heeft wel een groot nadeel. Ze houden vaak geen rekening met elkaar qua werkdruk. Zorg dat je goed voor jezelf opkomt. Bespreek van tevoren hoe ze dit gaan managen en hoe het met overuren zit. Als junior is het bijvoorbeeld lastig om nee te zeggen tegen een dominante manager met beperkt geduld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Caeruleus
Zodra je in de UK woont en bent begonnen met werken even bellen met HMRC (belastingdienst) om door te geven dat je 2 werkgevers hebt. Afhankelijk van het inkomen per werkgever kan het handig zijn om je personal allowance anders te verdelen.
Als je geen contact opneemt dan wordt de volledige personal allowance toegepast op je 1e werkgever (dus geen belasting betalen tot 12.5k). Je 2e baan wordt direct tegen 20% belast (basic rate).
Als je denkt dat de baan waarbij de personal allowance wordt toegepast minder gaat betalen dan 12.5K per jaar dan kun je een gedeelte van de personal allowance overhevelen naar je andere baan.
Als je verwacht dat beide banen boven 12.5k opleveren hoef je in principe niets te doen. Het enige verschil is dat je over de ene baan dan weinig of geen belasting betaalt en over de 2e baan 20%.
Zodra je totale inkomen boven de 37.5K komt moet je ook weer uitkijken want dan moet je de higher rate gaan betalen en dit gaat wellicht niet automatisch als je 2 werkgevers hebt.
https://www.moneyadvicese...king-in-more-than-one-job

Oh ja, en ivm Brexit jezelf registeren voor het EU Settlement Scheme

[Voor 4% gewijzigd door Caeruleus op 19-06-2020 14:02]

• fb_consultancy
Bedankt voor all reacties.

Voor mijn bonussen moet ik zelf met baseline KPI's komen voor email marketing en Facebook marketing.

Welke KPI's zou ik het best kunnen gebruiken?

- Revenue
- Roas
- CTR
- Clicks

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 17:45

Sick Nick

Drop the top!

Ik weet niet precies waar je gaat wonen maar voor £385 per maand ga je niks fatsoenlijks vinden, misschien een kamer in een gedeeld huis maar of je daar nou vrolijk van gaat worden? Ook iets om over na te denken, als ze dit apart betalen heb je ook kans dat je hier geen pensioen over opbouwt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• retoohs
Shoprevieuw schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:39:
Bedankt voor all reacties.

Voor mijn bonussen moet ik zelf met baseline KPI's komen voor email marketing en Facebook marketing.

Welke KPI's zou ik het best kunnen gebruiken?

- Revenue
- Roas
- CTR
- Clicks
Apart dat ze jou vragen om dit te bepalen. Dit zijn de knoppen waar je als management aan wilt draaien om te sturen op waar het geld heen gaat.

Ik ga er van uit dat het om direct response marketing gaat en niet om branding.

Voor jou is een makkelijke keuze CTR of Clicks. Dit is makkelijk te beïnvloeden en hoeft geen werkelijk resultaat op te leveren (winstgevende conversies). Revenue kan ook eenvoudig zijn als je geen budget beperkingen hebt.

Het eerlijkste lijkt me een marge van de Revenue - Ad spend, maar dan wel zonder cap. Jouw incentive is dan te zorgen dat het bedrijf geld verdient. Het is niet het makkelijkst maar je hebt dan geen beperking in hoeveel je kan verdienen. Het

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fb_consultancy
@retoohs thanks voor je reactie.

Ik heb nu voor email campaigns het volgende.

KPIs email marketing

The key strategic objective for X is to increase overall revenue using effective email campaigns. A successful campaign can be defined based on historical data. The five most successful campaigns so far in 2020 have delivered an average revenue of £1,606 with a unique average purchase count of 53 purchases per campaign.

Successful campaigns can be defined as:

Average revenue £1,606
Average purchase count of 53

Therefore, the KPIs can be gauged using percentiles whereas

50% average campaign £1000-1600
100% successful campaign more than £1600-2000 range
150% highly successful campaign is within the range of ….

Weet alleen niet goed wat voor revenue ik aan de percentages moet kopelen...

Zou conversion rate een betere maatstaaf zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• retoohs
Omzet is wel een eerlijke KPI is voor e-mail marketing omdat je geen advertentie kosten hebt. Ik snap ook niet wat die percentages zijn. Krijg je 50% van je bonus als een campagne > £1000 omzet realiseerd?

• fb_consultancy
@retoohs inderdaad het gaat om een bonus van 50% als het eerste doel is behaald.

Heb nu het volgende maar ben bang dat ik te hoog inzet en misschien de doellen niet behaal.

KPI 1 - Email Marketing

Description: Create and manage 4 email marketing campaigns per month. On average the campaigns generated 1200 GBP per campaign with 45 purchases based on Google analytics and will be measured using Google Analytics in order to measure performance. To measure if the objectives goal is reached we will use revenue as this is the most reasonable indicator as we don’t have any ad spend for email marketing campaigns.

Therefore, the KPIs bonus scheme can be assessed using percentiles whereas:

50% - Average monthly campaign revenue achieved of 500-1000

100% - Average monthly campaign revenue achieved of 1000-1500

150% - Average monthly campaign revenue achieved of 1500+

KPI 2 - Facebook Ads

Description: Create and manage 3-4 new pre-define Facebook marketing campaigns per month. The target is to reach either new or existing audiences and realise a ROAS of at least 2x based on adset level. This data will be measured using Facebook ads manager.

50% - ROAS realized = 2x

100% - ROAS realized of = 3-4x

150% - ROAS realized of 4x or more.

KPI 3 - Take over responsibility to create and manage Facebook campaigns individually.

• fb_consultancy
Hallo,

Is dit een goed aanbod voor KPI's?

You will have a target every month for revenue of £10,000, For all email and Text communications for company A: health, including Pharmacy, PPE, Trade and Natural, Also for company B,

The emails included in your target are.

Automation (workflow) campaigns

Abandoned Carts

Abandoned Browser

Push marketing campaigns

Remarketing Emails

For each campaign that has a 10% conversion rate you will get £35 per campaign

For achieving the £10000 target revenue you will receive £100. Baseline bonus.

Additional revenue over this you will receive 8%.

This is subject to change as the department and sales grows

Your bonus is paid a month behind for example, September’s bonus will not be paid until October.

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 20:20
Shoprevieuw schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:32:
Hallo,

Is dit een goed aanbod voor KPI's?

You will have a target every month for revenue of £10,000, For all email and Text communications for company A: health, including Pharmacy, PPE, Trade and Natural, Also for company B,

The emails included in your target are.

Automation (workflow) campaigns

Abandoned Carts

Abandoned Browser

Push marketing campaigns

Remarketing Emails

For each campaign that has a 10% conversion rate you will get £35 per campaign

For achieving the £10000 target revenue you will receive £100. Baseline bonus.

Additional revenue over this you will receive 8%.

This is subject to change as the department and sales grows

Your bonus is paid a month behind for example, September’s bonus will not be paid until October.
Het gaat er toch om of jij het een goed aanbod vind? Dit topic loopt nu al enige maanden dus ik neem aan dat je inmiddels weet wat jouw financiële doelen zijn?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee